shruux

Becerikli
Katılım
28 Temmuz 2025
Mesajlar
643
Çözümler
6
Beğeniler
336
Yaklaşık 1 ay öncesinde fiber altyapı döşenmeye başlamıştı. Kapılara kadar kablo çekildi ve geçtiğimiz hafta pazartesi günü ekipler apartman girişine fiber kutusunu bağladılar; ancak dairelere çekilen kabloları kutuya bağlamamışlar. Bugün altyapı kontrolü yaptığımda fiberin aktif edildiğini gördüm, şu anda fiber bölgesinde olduğum gözüküyor. Ancak hâlâ dairelere çekilen kablolar kutuya bağlanmamış.

Bundan sonra süreç nasıl işleyecek? Birileri gelip onları yapacak mı, yoksa apartmandakiler başvuru yaptıkça tek tek gelip mi bağlanacak? Benim bildiğim, tüm her şey tamamlandıktan sonra altyapı testinde fiber gözükürdü.
 
Yaklaşık 1 ay öncesinde fiber altyapı döşenmeye başlamıştı. Kapılara kadar kablo çekildi ve geçtiğimiz hafta pazartesi günü ekipler apartman girişine fiber kutusunu bağladılar; ancak dairelere çekilen kabloları kutuya bağlamamışlar. Bugün altyapı kontrolü yaptığımda fiberin aktif edildiğini gördüm, şu anda fiber bölgesinde olduğum gözüküyor. Ancak hâlâ dairelere çekilen kablolar kutuya bağlanmamış.

Bundan sonra süreç nasıl işleyecek? Birileri gelip onları yapacak mı, yoksa apartmandakiler başvuru yaptıkça tek tek gelip mi bağlanacak? Benim bildiğim, tüm her şey tamamlandıktan sonra altyapı testinde fiber gözükürdü.
Büyük ihtimal başvurduğunuzda bağlanacak. Öylece bırakıp altyapıyı aktif etme yapmazlar.
 
Apartmandakiler başvuru yaptıkça tek tek gelip bağlanacak. Bende durum öyle olmuştu eski binada.
Başvuru yaparken kablo ve kutunun durumundan bahsetmemiz gerekiyor mu ? Neticede o kablonun kutuya monte edilmesi için farklı ekipmanlar gerekiyor diye biliyorum. Gelen ekibin hazırlıklı olması adına.

Büyük ihtimal başvurduğunuzda bağlanacak. Öylece bırakıp altyapıyı aktif etme yapmazlar.
İlk kez böyle yapıldığını gördüm bende, Biraz şaşkınım.