Ethem Efe

Üstün
Katılım
11 Nisan 2024
Mesajlar
5.137
Çözümler
9
Beğeniler
3.011
Yer
KKTC | Gazimağusa
Bunu nasıl açıklayabilirim, bilmiyorum açıkçası. Windows kullanırken böyle bir sorun yoktu, hassasiyet ile ilgili olduğunu da sanmıyorum. Başlangıç komutu olarak bu var şu an sadece. Az önce girdiğimde mouse direkt ortaya kitlenmiş olduğu için ek bir komut eklemem gerekti; ancak hassasiyet konusunda gerçekten bir sıkıntı var. İnput lag desem değil, bir türlü çözemedim.

gamescope -w 1440 -h 1080 -w 1920 -h 1080 -r 165 -s stretch --Adaptive Sync -f --immediate-flips --Force-grab-cursor -- %command% -Vulkan

@YASEDEM

Ek olarak, sanırım her güncellemeden sonra Vulkan Shader'ı yüklüyor. İnanılmaz uzun sürüyor; disable edersem de Steam ayarları üzerinden stutter yaşıyorum oyunda.

İlk kurulum yaptığım zaman bir komutla tüm NVIDIA sürücülerini indirdiğimi hatırlıyorum. Komutu hatırlamıyorum maalesef, tekrar sürücüleri indirsem belki eksik olan vs. vardır? Bilemedim açıkçası, belki Gamescope yol açıyordur bu soruna. Başka oyunlarda da biraz hissetmedim değil bu sorunu.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Başlangıç parametresine SDL_VIDEODRIVER=wayland SDL_VIDEO_DRIVER=wayland MANGOHUD=1 gamemoderun %command% ekleyip çalıştırmayı deneyin.
Sorunu çözdüm. Büyük ve küçük harf yüzünden açılmıyormuş :D

gamescope -w 1440 -h 1080 -W 1920 -H 1080 -r 165 -S stretch -f -- %command% -vulkan

Başlangıç parametresine SDL_VIDEODRIVER=wayland SDL_VIDEO_DRIVER=wayland MANGOHUD=1 gamemoderun %command% ekleyip çalıştırmayı deneyin.
Şimdi de fare ortada takılı kalıyor... --force-grab-cursor ekleyip deneyeceğim.

Sorunu çözdüm. Büyük ve küçük harf yüzünden açılmıyormuş :D

gamescope -w 1440 -h 1080 -W 1920 -H 1080 -r 165 -S stretch -f -- %command% -vulkan


Şimdi de fare ortada takılı kalıyor... --force-grab-cursor ekleyip deneyeceğim.
Tamam, fare sorununda çözüldü ancak hassasiyet sorunu aynen devam ediyor. Aklımda bir şey var, onu deneyeceğim. Haber edeceğim.

İşe yaramadı maalesef... @LeoTheLinuxEnthusiast6610 Bİr fikriniz var mı?
 
Son düzenleme:
gamescope -w 1440 -h 1080 -W 1920 -H 1080 -r 165 -f -s stretch --prefer-output -- %command%
gamescope -w 1440 -h 1080 -W 1920 -H 1080 -r 165 -f -s stretch -- %command% -sdl_displayindex 0
Bu iki komutu sırayla dener misiniz hocam?
 
gamescope -w 1440 -h 1080 -W 1920 -H 1080 -r 165 -f -s stretch --prefer-output -- %command%
gamescope -w 1440 -h 1080 -W 1920 -H 1080 -r 165 -f -s stretch -- %command% -sdl_displayindex 0
Bu iki komutu sırayla dener misiniz hocam?
Oyun açılmıyor her ikisi ile de.

@sirius Rahatsız ediyorum. Kusura bakmayın, siz geçiş yaptığınızda bu tarz bir hassasiyet farkı hissetmiş miydiniz acaba?
 
Son düzenleme: