Merhaba. CS2'de bıçak ve eldiven aldım. Hazır bunları almışken ajan da mı alsam diye düşünmeye başladım. Sanki bedava dağılmış gibi her maç görmeye başladım. Ama taktiksel olarak maçı kötü etkiliyor sanırım. Sizce ne yapmalıyım?
Detaylar
Kim cevapladı?Reend
Yetkin
Tüm ajanların hitboxları aynı, bu yüzden kötü etkileyeceğini düşünmüyorum. Kozmetik olarak hoşunuza gittiyse alınabilir.Merhaba. CS2'de bıçak ve eldiven aldım. Hazır bunları almışken ajan da mı alsam diye düşünmeye başladım. Sanki bedava dağılmış gibi her maç görmeye başladım. Ama taktiksel olarak maçı kötü etkiliyor sanırım. Sizce ne yapmalıyım?
Bende bunlar var gayet hoş.
Sesleri değişik bazıları maç sonu özel haraket sergiliyor falan pek bir olayı yok.
Sesleri değişik bazıları maç sonu özel haraket sergiliyor falan pek bir olayı yok.
Tüm ajanların hitboxları aynı, bu yüzden kötü etkileyeceğini düşünmüyorum. Kozmetik olarak hoşunuza gittiyse alınabilir.
Taktiksel olarak kötü sanırım. Çünkü mesela siz b oyuncusu iseniz ve a giderseniz 1 el rakip b boş olduğunu anlayıp a gidebilir.
İmparator
Başarılı
- Katılım
- 24 Aralık 2023
- Mesajlar
- 13
- Beğeniler
- 9
Evet özellikle CT ajanları kendini çabuk ele veriyor o yüzden ben sadece T ajanı kullanıyorum. Yatırımlık diye almıştım ve fiyatları son dönemler bayağı bir artmıştı onun dışında bir esprisi yok ajanların
Taktiksel olarak kötü sanırım. Çünkü mesela siz b oyuncusu iseniz ve a giderseniz 1 el rakip b boş olduğunu anlayıp a gidebilir.
Ajan almak genel olarak mantıklı. Fiyatları sürekli artıyor çünkü uzun zamandır asla eklenmiyor oyuna.
Alacaksanız dikkat etmeniz gereken en temel şey oyun içinde karakterin kollarının değişmesi yoksa bir anlamı kalmıyor çünkü sizin görüşünüzden.
Onun dışında bazı ajanlar daha büyük bazıları ise daha küçük o yüzden oyunda rakibe kolay gözükmek veya gözükmemek gibi dezavantaj / avantajları var her ajanın. Fakat hitbox aynıdır hepsinde o yüzden o konuda endişelenmeye gerek yok.
Alacaksanız dikkat etmeniz gereken en temel şey oyun içinde karakterin kollarının değişmesi yoksa bir anlamı kalmıyor çünkü sizin görüşünüzden.
Onun dışında bazı ajanlar daha büyük bazıları ise daha küçük o yüzden oyunda rakibe kolay gözükmek veya gözükmemek gibi dezavantaj / avantajları var her ajanın. Fakat hitbox aynıdır hepsinde o yüzden o konuda endişelenmeye gerek yok.
Benzer konular
- Mesaj
- 8
- Görüntüleme
- 132