GTR

Uzman
Katılım
9 Ağustos 2024
Mesajlar
900
Çözümler
3
Beğeniler
256
Yer
Manisa
Merhaba. CS2'de bıçak ve eldiven aldım. Hazır bunları almışken ajan da mı alsam diye düşünmeye başladım. Sanki bedava dağılmış gibi her maç görmeye başladım. Ama taktiksel olarak maçı kötü etkiliyor sanırım. Sizce ne yapmalıyım?
 
Merhaba. CS2'de bıçak ve eldiven aldım. Hazır bunları almışken ajan da mı alsam diye düşünmeye başladım. Sanki bedava dağılmış gibi her maç görmeye başladım. Ama taktiksel olarak maçı kötü etkiliyor sanırım. Sizce ne yapmalıyım?
Tüm ajanların hitboxları aynı, bu yüzden kötü etkileyeceğini düşünmüyorum. Kozmetik olarak hoşunuza gittiyse alınabilir.
 
Bende bunlar var gayet hoş.
1747327377730.webp

1747327398624.webp


Sesleri değişik bazıları maç sonu özel haraket sergiliyor falan pek bir olayı yok.
 
Tüm ajanların hitboxları aynı, bu yüzden kötü etkileyeceğini düşünmüyorum. Kozmetik olarak hoşunuza gittiyse alınabilir.

Taktiksel olarak kötü sanırım. Çünkü mesela siz b oyuncusu iseniz ve a giderseniz 1 el rakip b boş olduğunu anlayıp a gidebilir.
 
Evet özellikle CT ajanları kendini çabuk ele veriyor o yüzden ben sadece T ajanı kullanıyorum. Yatırımlık diye almıştım ve fiyatları son dönemler bayağı bir artmıştı onun dışında bir esprisi yok ajanların

Taktiksel olarak kötü sanırım. Çünkü mesela siz b oyuncusu iseniz ve a giderseniz 1 el rakip b boş olduğunu anlayıp a gidebilir.
 
Dış görünüme çok takıntılı değilseniz (zaten siz kendinizi kollarınız hariç görmüyorsunuz) ajana vereceğiniz miktarı silah skinlerine harcayabilirsiniz.
 
Ajan almak genel olarak mantıklı. Fiyatları sürekli artıyor çünkü uzun zamandır asla eklenmiyor oyuna.

Alacaksanız dikkat etmeniz gereken en temel şey oyun içinde karakterin kollarının değişmesi yoksa bir anlamı kalmıyor çünkü sizin görüşünüzden.

Onun dışında bazı ajanlar daha büyük bazıları ise daha küçük o yüzden oyunda rakibe kolay gözükmek veya gözükmemek gibi dezavantaj / avantajları var her ajanın. Fakat hitbox aynıdır hepsinde o yüzden o konuda endişelenmeye gerek yok.