arda24142

Becerikli
Katılım
22 Temmuz 2025
Mesajlar
757
Çözümler
3
Beğeniler
249
Tamam, internetim kötü de yani stabil diye biliyorum. 40'lık mı neydi, 4070 Super, Windows 11 Home var. CS2'de net jitter'im bazen çıkıyor, nasıl yok edebilirim?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Hiz degerlerini %10 dusursen yeterli 30 cok olur. 40 Mbps internetiniz varsa %10'u kadar dusurun yani 36 olsun. Upload' da ayni sekilde yapin duzelir. Eger windows kullaniyorsaniz arkada calisan gereksiz telemetri ve bloat servisleri kaldirmak isteyebilirsiniz. DNS duzeyinde windows casus yazilimlarini engelleyin ve firewall da kurabilirsiniz bunun icin
 
Hiz degerlerini %10 dusursen yeterli 30 cok olur. 40 Mbps internetiniz varsa %10'u kadar dusurun yani 36 olsun. Upload'da ayni sekilde yapin duzelir. Eger Windows kullaniyorsaniz arkada calisan gereksiz telemetri ve bloat servisleri kaldirmak isteyebilirsiniz. DNS duzeyinde Windows casus yazilimlarini engelleyin ve firewall da kurabilirsiniz bunun icin.

Yok hocam düşürme yokmuş benim internette bayağı her yeri inceledim debloatla alakası yok geçen kullandığım 11'de debloatlıydı aynı jitter çıkıyor.

Hiz degerlerini %10 dusursen yeterli 30 cok olur. 40 Mbps internetiniz varsa %10'u kadar dusurun yani 36 olsun. Upload'da ayni sekilde yapin duzelir. Eger Windows kullaniyorsaniz arkada calisan gereksiz telemetri ve bloat servisleri kaldirmak isteyebilirsiniz. DNS duzeyinde Windows casus yazilimlarini engelleyin ve firewall da kurabilirsiniz bunun icin.

Xden yazdım Türk Telekom'a düzeltsin oynanacak gibi değil ya ben başka oyun çok arada oynuyorum CS oynarken çıkmaması lazım.
 
Son düzenleme: