Tamam, internetim kötü de yani stabil diye biliyorum. 40'lık mı neydi, 4070 Super, Windows 11 Home var. CS2'de net jitter'im bazen çıkıyor, nasıl yok edebilirim?
Hiz degerlerini %10 dusursen yeterli 30 cok olur. 40 Mbps internetiniz varsa %10'u kadar dusurun yani 36 olsun. Upload' da ayni sekilde yapin duzelir. Eger windows kullaniyorsaniz arkada calisan gereksiz telemetri ve bloat servisleri kaldirmak isteyebilirsiniz. DNS duzeyinde windows casus yazilimlarini engelleyin ve firewall da kurabilirsiniz bunun icin
Hiz degerlerini %10 dusursen yeterli 30 cok olur. 40 Mbps internetiniz varsa %10'u kadar dusurun yani 36 olsun. Upload'da ayni sekilde yapin duzelir. Eger Windows kullaniyorsaniz arkada calisan gereksiz telemetri ve bloat servisleri kaldirmak isteyebilirsiniz. DNS duzeyinde Windows casus yazilimlarini engelleyin ve firewall da kurabilirsiniz bunun icin.
Hiz degerlerini %10 dusursen yeterli 30 cok olur. 40 Mbps internetiniz varsa %10'u kadar dusurun yani 36 olsun. Upload'da ayni sekilde yapin duzelir. Eger Windows kullaniyorsaniz arkada calisan gereksiz telemetri ve bloat servisleri kaldirmak isteyebilirsiniz. DNS duzeyinde Windows casus yazilimlarini engelleyin ve firewall da kurabilirsiniz bunun icin.