Jelatinli kutu :/ o yüzden bakamadım. M veya A olması benim senaryoyu etkiliyor mu? ikisi içinde manuel ayarla kullanmak mümkün değil mi?

Evet, mümkün. Jelatin olsa da aslında İtopya mağazasına gidip 50 adet 6400 CL30 ve 6000 CL30 Neo RGB G.Skill incelemişliğim var. Kapalı kutu olması önem arz etmiyor G.Skill'de. Bahsettiğim barkod kısmı görünüyor normalde.
 
Evet, mümkün. Jelatin olsa da aslında İtopya mağazasına gidip 50 adet 6400 CL30 ve 6000 CL30 Neo RGB G.Skill incelemişliğim var. Kapalı kutu olması önem arz etmiyor G.Skill'de. Bahsettiğim barkod kısmı görünüyor normalde.
İlan no; ssite buradaki fotolardan çıkarsa bakıverin size zahmet. Eğet her iki die durmunda da oluyorsa alıyorum bu kiti. @Ayhan Dönmez
 
Son düzenleme: