DDR5 RAM tavsiyesi

Jelatinli kutu :/ o yüzden bakamadım. M veya A olması benim senaryoyu etkiliyor mu? ikisi içinde manuel ayarla kullanmak mümkün değil mi?

Evet, mümkün. Jelatin olsa da aslında İtopya mağazasına gidip 50 adet 6400 CL30 ve 6000 CL30 Neo RGB G.Skill incelemişliğim var. Kapalı kutu olması önem arz etmiyor G.Skill'de. Bahsettiğim barkod kısmı görünüyor normalde.
 
İlan no; ssite buradaki fotolardan çıkarsa bakıverin size zahmet. Eğet her iki die durmunda da oluyorsa alıyorum bu kiti. @Ayhan Dönmez
 
Son düzenleme:
İlan no; ssite 1322087478 buradaki fotolardan çıkarsa bakıverin size zahmet. Eğet her iki die durmunda da oluyorsa alıyorum bu kiti. @Ayhan Dönmez

Hynix olduğu kesin, kullanabilirsiniz. Rehberden 6000 1:1 mod ayarlanması gerekiyor sadece, elinize ulaşınca anlarsınız dediğim yöntemle zaten die türünü.
 
Hynix olduğu kesin, kullanabilirsiniz. Rehberden 6000 1:1 mod ayarlanması gerekiyor sadece, elinize ulaşınca anlarsınız dediğim yöntemle zaten die türünü.
Tamamdır Hocam aldığımda sizi ayar konusunda tekrar rahatsız ederim. Teşekkür ederim
 
Son düzenleme:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…