Geçmiş olsun üzücü bir durum, zamanında iPhone 4S 256 GB düşürmüştüm, Apple hesabım sayesinde verileri kurtarmıştım, bu durumlar için Android tarafında mutlaka bulut sistemi kulanılmalı, bu olaydan sonra verilerinize mail üzerinden ulaşabileceğiniz ya da benzeri yedekleme uygulamaları kullanın. Cihazı denizden alma ihtimalin çok yok gibi, zaten düştüğü yerden çok alakasız bir yere girmiştir şu an.
 
Geçmiş olsun üzücü bir durum, zamanında iPhone 4S 256 GB düşürmüştüm, Apple hesabım sayesinde verileri kurtarmıştım, bu durumlar için Android tarafında mutlaka bulut sistemi kulanılmalı, bu olaydan sonra verilerinize mail üzerinden ulaşabileceğiniz ya da benzeri yedekleme uygulamaları kullanın. Cihazı denizden alma ihtimalin çok yok gibi, zaten düştüğü yerden çok alakasız bir yere girmiştir şu an.
Verilerimin hepsi zaten yedekli. Ancak bilgilerime başka kişilerin erişme ihtimalinden dolayı rahatsızım. Hem ölüsü bile olsa erişmek istiyorum ve hobi amaçlı bulmaya çalışacağım.
 
Gerçekten öyle. Baktığım zaman telefonun orda olduğunu biliyorum ama 1 saat boyunca 4 kişi dalgalı denizde ayaklarımızla kumu eşeleyerek aradık ancak bulamadık.

Yeni telefon aldım, şu an kurtarmaktan ziyade telefona erişebilmek amacım.

Ücret ödemeden eriştiğim bir mıknatıs ile arayacağım. Şansımı denemek istiyorum. Hatta bulup çerçeveletmeyi düşünüyorum gerçek anlamda. :D

Güçlü bir şey lazım olur, instada böyle işler yapanalr var içerik üretenler, rica edersen yardım edebilirler belki. :D
 
Şu mıknatıslardan kullanacağım. @meltrix,

IMG_0016.webp
 
Çok bilemiyorum, bu mıknatısalr bildiğim kadar gıda üretim fabrikalrında kirlik için kullanılıyor. Ne kadar geçme gücü varmış o önemli.
Hemen hemen aynısı değil. Buna benzer bir mıknatıs var. Plastik fabrikasında kullanılıyor ama hangi amaçla kullanıldığını bilmiyorum. Baya güçlü olduğu söylendi. Cumartesi bakalım sonuçları ve mıknatısın görselini atacağım.
 
Hemen hemen aynısı değil. Buna benzer bir mıknatıs var. Plastik fabrikasında kullanılıyor ama hangi amaçla kullanıldığını bilmiyorum. Baya güçlü olduğu söylendi. Cumartesi bakalım sonuçları ve mıknatısın görselini atacağım.

Umarım bulursun, en kötü anı olur. Haberini bekliyorum :D