Geçmiş olsun üzücü bir durum, zamanında iPhone 4S 256 GB düşürmüştüm, Apple hesabım sayesinde verileri kurtarmıştım, bu durumlar için Android tarafında mutlaka bulut sistemi kulanılmalı, bu olaydan sonra verilerinize mail üzerinden ulaşabileceğiniz ya da benzeri yedekleme uygulamaları kullanın. Cihazı denizden alma ihtimalin çok yok gibi, zaten düştüğü yerden çok alakasız bir yere girmiştir şu an.
Geçmiş olsun üzücü bir durum, zamanında iPhone 4S 256 GB düşürmüştüm, Apple hesabım sayesinde verileri kurtarmıştım, bu durumlar için Android tarafında mutlaka bulut sistemi kulanılmalı, bu olaydan sonra verilerinize mail üzerinden ulaşabileceğiniz ya da benzeri yedekleme uygulamaları kullanın. Cihazı denizden alma ihtimalin çok yok gibi, zaten düştüğü yerden çok alakasız bir yere girmiştir şu an.
Verilerimin hepsi zaten yedekli. Ancak bilgilerime başka kişilerin erişme ihtimalinden dolayı rahatsızım. Hem ölüsü bile olsa erişmek istiyorum ve hobi amaçlı bulmaya çalışacağım.
Gerçekten öyle. Baktığım zaman telefonun orda olduğunu biliyorum ama 1 saat boyunca 4 kişi dalgalı denizde ayaklarımızla kumu eşeleyerek aradık ancak bulamadık.
Yeni telefon aldım, şu an kurtarmaktan ziyade telefona erişebilmek amacım.
Ücret ödemeden eriştiğim bir mıknatıs ile arayacağım. Şansımı denemek istiyorum. Hatta bulup çerçeveletmeyi düşünüyorum gerçek anlamda.
Hemen hemen aynısı değil. Buna benzer bir mıknatıs var. Plastik fabrikasında kullanılıyor ama hangi amaçla kullanıldığını bilmiyorum. Baya güçlü olduğu söylendi. Cumartesi bakalım sonuçları ve mıknatısın görselini atacağım.
Hemen hemen aynısı değil. Buna benzer bir mıknatıs var. Plastik fabrikasında kullanılıyor ama hangi amaçla kullanıldığını bilmiyorum. Baya güçlü olduğu söylendi. Cumartesi bakalım sonuçları ve mıknatısın görselini atacağım.
12000 TL isteyen oldu. Bulamazsa bile 12000 bin TL alacağını söyledi. Garantisi olmadığı için çok girişmedim. Bugün tekrar aradı bulamazsam 5 bin alırım diyor. Dün söylesene bunu. Telefon suyun içinde çalışacağı olsa bile artık çalışmayacak bugün arıyor.
Başka bir dalgıç da 25 bin TL istedi.