Ekmek hakkında ne düşünüyorsunuz?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan barış55
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 29
  • Görüntüleme Görüntüleme 413
  • Etiketler Etiketler
    ekmek
Ekmek aslına bakarsak önemli bir besindir ancak ekmeğin orijinalini tuketmedigimiz için haliyle kilo alıyoruz ister istemez.
 
110 kilo olmama sebebiyet veren gıdadır kendisi. Yemeyin, yedirmeyin.
 
Fırından yeni çıkmış bir ekmeğin yanına her şey yakışabilir.
 
Trabzon ekmeği yiyorum sadece son zamanlarda.
 
Yiyorum göbeğimin oluşma sebeplerinden birisi. Anlık güzel enerji veriyor. (Hadi öğle akşam yemesek desek sabahleyin paşa paşa yenilecek nimetlerden)
 
Menemen ve bir kaç yemek dışında hiç bir yemekte ekmek olsa da yesem demem.
 
Zehir olduğunu düşünüyorum. Akşamları tüketmiyorum ama kahvaltıda olmazsa olmuyor, az da olsa tüketiyorum.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…