Ömer_Yeter Üstün Katılım 1 Nisan 2025 Mesajlar 3.647 Çözümler 8 Beğeniler 2.732 Yer Trabzon/Şalpazarı Bugün 14:31 #21 Ekmek aslına bakarsak önemli bir besindir ancak ekmeğin orijinalini tuketmedigimiz için haliyle kilo alıyoruz ister istemez.
Ekmek aslına bakarsak önemli bir besindir ancak ekmeğin orijinalini tuketmedigimiz için haliyle kilo alıyoruz ister istemez.
EiMiko Üstün İlk 1.000! Katılım 16 Aralık 2023 Mesajlar 470 Makaleler 4 Çözümler 2 Beğeniler 907 Yer Kuruçeşme Bugün 14:34 #22 Korkunç bir şey. Karbonhidratı her yerden alırım ondan almam.
Toby Fox Seçkin Gelişen Oyun Topluluk Kahramanı İlk 1.000! Katılım 15 Aralık 2023 Mesajlar 11.996 Çözümler 161 Beğeniler 13.388 Yer United Kingdom Bugün 14:41 #23 1.5 yildir hic tuketmedigim, tuketmeyi de hic sevmedigim bir oge.
Thanos Üstün Katılım 30 Ocak 2024 Mesajlar 2.730 Çözümler 6 Beğeniler 2.200 Bugün 14:53 #24 110 kilo olmama sebebiyet veren gıdadır kendisi. Yemeyin, yedirmeyin.
XEfe.Bey Üstün İlk 1.000! Katılım 17 Aralık 2023 Mesajlar 2.645 Makaleler 1 Beğeniler 4.262 Bugün 14:59 #25 Kahvaltı ekmeksiz olmaz.
Veira Üstün Katılım 11 Mayıs 2025 Mesajlar 1.232 Çözümler 7 Beğeniler 1.008 Bugün 15:00 #26 Fırından yeni çıkmış bir ekmeğin yanına her şey yakışabilir.
Topcu Başarılı Katılım 2 Temmuz 2024 Mesajlar 321 Çözümler 1 Beğeniler 150 Bugün 15:01 #27 Trabzon ekmeği yiyorum sadece son zamanlarda.
Th3RealKayseriLee Üstün Katılım 27 Aralık 2024 Mesajlar 1.644 Çözümler 10 Beğeniler 1.188 Bugün 15:03 #28 Yiyorum göbeğimin oluşma sebeplerinden birisi. Anlık güzel enerji veriyor. (Hadi öğle akşam yemesek desek sabahleyin paşa paşa yenilecek nimetlerden)
Yiyorum göbeğimin oluşma sebeplerinden birisi. Anlık güzel enerji veriyor. (Hadi öğle akşam yemesek desek sabahleyin paşa paşa yenilecek nimetlerden)
jeoparadise Becerikli Katılım 10 Ocak 2026 Mesajlar 140 Beğeniler 52 Bugün 15:04 #29 Menemen ve bir kaç yemek dışında hiç bir yemekte ekmek olsa da yesem demem.
LAglace Üstün Katılım 6 Mart 2024 Mesajlar 223 Çözümler 5 Beğeniler 290 Bugün 15:19 #30 Zehir olduğunu düşünüyorum. Akşamları tüketmiyorum ama kahvaltıda olmazsa olmuyor, az da olsa tüketiyorum.
Zehir olduğunu düşünüyorum. Akşamları tüketmiyorum ama kahvaltıda olmazsa olmuyor, az da olsa tüketiyorum.