Anime konusunda site önermem zor olur anca anizm önerebilirim. Ancak dizi film sevdalısına yarrlist isimli siteden linklere bakmasını öneririm. Reddit topluluğu tarafından sıkça önerilir ve genellikle güncel olur. Reklam engelleyici kullanılırsa yanında süper olur. Kendi şahsi önerim 1shows, sitenin tasarımı vesaire güzel ancak Türkçe dil seçeneği altyazılarda çıkıyor ama bazen geriden geliyor bazen güzel olmayabiliyor.
Çok değerli kaynaklar önermişsiniz. Önerileriniz için teşekkür ederim. Ben genelde film ve dizileri indirerek izlemeyi tercih ederim. Animelerde ise SRT veya ASS uzantılı Türkçe altyazı dosyalarını her zaman bulamadığım için internetten izlediğim içeriklerin çoğu genelde animeler oluyor ama Anizium veya OpenAnime gibi sitelerin uygulamalarına indirme özelliği de eklendiği için artık onlarıda indirerek izlemeye başladım diyebilirim. Yinede önerilerinizi yer imlerine ekleyerek, kaydettim ve bir ara mutlaka inceleyeceğim.
Ne kadar çalıntı, vasıfsız, emek hırsız site varsa eklemişsiniz. Eklediğiniz sitelerin neredeyse tamamı Türkçe çevirinin bitmesine sebep olan çalıntı siteler. 10 senelik fansupları kapatan siteleri en iyi adı altında pazarlıyorsunuz. 👏👏
Öncelikle katılımın için yinede teşekkür ederim ama tam olarak hangilerini en iyi şeklinde pazarlıyormuşum? Sanırım açtığım konuyu tamamen okumadınız veya konu amacını anlamadınız. Belki gözden kaçırmışsınızdır diye tekrardan belirtmek istiyorum; konu amacı tamamen Türk anime izleme platformlarının kaynağını belirtmek ve alternatifleri çoğaltmaktır. Böylece herkes için yeni siteler keşfetmek çok daha kolay olacaktır. Ekstra olarak şimdiye kadar keşfettiğim tüm siteleri iyi veya kötü ayırt etmeksizin listelediğimi de belirtmiştim. Yani özellikle bazılarının çok iyi ve bazılarının da aşırı berbat olduğunu iddia ettiğim bir ibare bulunmuyor. Bu deneyimi insanların kendileri yaşamalı ve kendileri karar vermeliler. Sonuçta her tüketicinin aradığı ve istediği şeyler aynı olmuyor. Her platformun da sunduğu şeyler aynı değil.

Bu arada yaptığınız yorumu biraz daha açmanızı gerçekten çok isterim. Ben anime fansub gruplarında takılan birisi değilim. O yüzden böyle şeyler konusunda pek bir bilgim yok açıkçası ama siz bilgiliymişsiniz gibi yorum yazmışsınız. Tam olarak ne demek istediğinizi açıklayabilir misiniz? Özellikle belirli sitelerin emek hırsızlığı yaptığını düşünüyorsanız, güzel bir şekilde belirtmeniz tam da konu amacına uygun olacaktır. Burada tüketici kitleyi gerçek anlamda kaliteli iş yapan, eli yüzü düzgün Türk platformlarını keşfetmeye ve yönlendirmeye çalışıyoruz. Yani ortada nefret kusmanızı gerektirecek herhangi bir şey yok. Aksine konu hakkında bildiğiniz bir şey var ise bunu herkesle paylaşmanız güzel olacaktır.

Mesela eklediğim sitelerin neredeyse tamamı yüzünden Türkçe anime çevirilerinin bittiğini belirtiyorsunuz. Ya da en azından eskisi kadar kaliteli ve gerçek anlamda layığıyla iş yapan grupların sektörü tamamen bıraktığını, terk ettiğini ve eski çeviri gruplarının da kapandığını belirtmek istediniz. Peki ya bunun sebebi gerçekten de bu siteler mi? Neden öyle düşünüyorsunuz? Bunu düşünmenize neden olacak şey nedir? Dediğim gibi ben anime fansub gruplarında takılan birisi değilim ama epey uzun süredir anime izleyen birisiyim. Yani eski çeviri gruplarının kim olduğu ve nasıl işler yaptıklarına az çok bende hakimim. Mesela eskiden PuzzleSubs (Puzzle Fansub) vardı. Çeviri kalitelerini beğendiğim gibi genel anlamda seçtikleri yazı fontları olsun, çözünürlük kalitesi olsun açıkçası beğeniyordum. En beğendiğim fansub gruplarından birisiydi. Drive sunucularında da en yüksek kaliteli paylaşan grup onlardı. Bu grubun kendi anime izleme siteleride açılmıştı. Şimdi sizin demek istediğiniz şey, insanların fansub gruplarının kendi sitelerinden izlemek yerine farklı sitelerden izlemeleri mi? Eğer gerçekten sırf bu düşünce yüzünden böyle bir yorum yaptıysanız sadece gülmekle yetineceğim. Umarım öyle değildir.

Aralarından anizm benim için en iyisi şu anda. Hem kendi oynatıcıları güzel hem de güncel seriler çok bekleme yapmıyor.

Türk anime hala daha yaşıyormuş. Yeni bir fansub açmak istediğiniz zaman önünüze taş koyan tek site herhalde. Tranimeci zamanında ziyaretçiler üzerinden mining işlemi tarzı bir şeyler yapıyordu hala daha yapıyorlar mı tartışılır?

Anizm ise kraldır. Kaç senedir izlerim ederim cıncık gibi site. Arayüz iyi, oynatıcısı cillop, seriler geliyor fansub yoksa kendileri yapıştırıyor daha ne olsun. Fansub açılacaksa da çok rahat bir şekilde anlaşabiliyorsun. Cüzi miktara vds/gdrive bile veriyor adamlar daha ne yapsınlar. 4 sene önce vds/drive almıştık fansub açtığımız için, Drive erişimi hala daha var. Allah bilir VDS'ye de girebiliyorumdur. Rinrintanı komple yerim.

Donghuatr'de az vakit geçirmedik. Zamanlayıcı olarak girdiydim keyifliydi. Sonrasında Typesetter'lik yaptık bir 20 seri falan çıkartmışızdır. E tabii orada kapandı, Discord'u da kapadılar... Tabii Barkin sağ olsun iki üç seride adımızı geçirdi sitelerde...
Anizm'in akıcılığını bende çok seviyorum ama bir ara aşırı derecede çok reklam vardı. Reklam engelleyici kullanmama rağmen reklamla karşılaşabiliyordum. Tabii son zamanlarda o kadar fazla görmedim. Yani o sorunu gidermiş olabilirler. Dediğiniz gibi sitenin kendi Player'ı da oldukça güzel ama aradığım animeleri genelde 720p görünce anında uzaklaşıyorum açıkçası.
 
Son düzenleme: