Planlanmıyor Erkekler Soruyor Kısmı Gelebilir

Bu öneri uygulamaya geçirilmeyecektir.
Katılım
22 Aralık 2023
Mesajlar
4.757
Makaleler
3
Çözümler
90
Beğeniler
6.856
Herkese merhaba. Techolay'ın büyümesi ile beraber sevgi pıtırcıklarının "reddedildim", "kız nasıl tavlanır", "o(kız) beni affeder mi?", "ona(kıza) nasıl açılırım", "onu(kızı) unutamıyorum" gibi konular açılmaya başlandı. Klasik olarak Konu Dışı kısmında gereksiz kalabalığa ve görüntü kirliliğine sebep oluyor.

Bu sorun daha önce çözüldü. Erkekler Soruyor diye ayrı bir alt başlık açıldı ve sevgi pıtırcığı konuları bu kısma açılıyor, bu konular hiçbir zaman ana sayfada gösterilmiyor. Aynısının Techolay Sosyal'e de gelmesini çok isterim.
 
Artı -43 Eksi
Hocam beni yanlış anlamayın ben doğrudan sizinle birebir iletişim kurarak yazmadım o cümleyi. Fikir belirtmişsiniz beğenilir ya da beğenilmez bu topluluğun bakış açısına kalmış. Techolay sosyalleşme, bilgilenme ve sorun çözme platformu benim gözümde. Evet çoğunlukla "şunu yaşadım" , " başıma şu şu geldi ne yapmalıyım?" gibi soruları çok fazla görüyoruz fakat burası insanların "nasıl kız tavlanır?" , "alfa olma taktikleri" , "3 günde sevgili yap" gibi önerilerin verileceği kalitesiz bir platform olmamalı. Arkadaşlık ilişkileri evet bir noktada paylaşılabilir ama karşı cinsle olan "sevgililik" adı altında bildiğimiz ilişki kişinin kendi düşünceleri ve duyguları ile olmalı. Kızlar soruyor sitesi zaten belirtmiş olduğunuz şeyin öncüsü. Ben bu sitenin bilgi ve yardımlaşma sitesi olarak kalması taraftarıyım. Suyunu çıkartmaya gerek yok. Ha günlük yaşam için tavsiye isteyen olur evet benzerini yaşayanlar bak ben bunu bunu yaşadım diyebilir. Ama ilişkiler bence burada paylaşılmamalı.
 
Sorun şu. Buranın ekibi ile oranın ekibi bir değil. İnanıyorum, burası öyle konuları kabul etmez. Bu sefer liberaller çıldırır tabii. İki ucu altın kaplı değnek.
 
Paylaşılacak ve emin ol ki yönetim buna göz yumacak. Çünkü çok tık sağlıyor, sayfaları okuyanlar geçerken kim bilir kaç reklam görüyordur.
 
Her taraf haklıymış gibi gelmeye başladı. Zorlu bir tartışma.
 
Paylaşılacak ve emin ol ki yönetim buna göz yumacak. Çünkü çok tık sağlıyor, sayfaları okuyanlar geçerken kim bilir kaç reklam görüyordur.
O yönetimin kararı olur artık. Ben fikrimi belirttim. @Recep Baltaş konu ile ilgili gerekli gördüğü yerde eminim ki açıklama yapacaktır.
 
Hâlihazırda troll konular ve üyeler can sıkıyor, bir de bu tür konuların alacağı etkileşim ile yeni üyeler huzursuzluk çıkarır tam olur.

Bir bakarsın Apple aldım, Apple en iyisi diyen konular gündemden düşmez. @EsatKa
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Açılmasın. Böyle konuların onaylanmasına bile gerek yok. Technopat'ın inci sözlüğe dönmesinin bir sebebi de buydu.
 
Konu dışı bu tür sorular için gayet de yeterli.
 

Erkekler Soruyor kategorisi açılırsa forum daha da mahvedilmiş olacak. Öneri mesajını okumama gerek yok, başlığa baktığım gibi eksiledim.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…