Bu öneri uygulamaya geçirilmeyecektir.
Katılım
22 Aralık 2023
Mesajlar
4.757
Makaleler
3
Çözümler
90
Beğeniler
6.856
Herkese merhaba. Techolay'ın büyümesi ile beraber sevgi pıtırcıklarının "reddedildim", "kız nasıl tavlanır", "o(kız) beni affeder mi?", "ona(kıza) nasıl açılırım", "onu(kızı) unutamıyorum" gibi konular açılmaya başlandı. Klasik olarak Konu Dışı kısmında gereksiz kalabalığa ve görüntü kirliliğine sebep oluyor.

Bu sorun daha önce çözüldü. Erkekler Soruyor diye ayrı bir alt başlık açıldı ve sevgi pıtırcığı konuları bu kısma açılıyor, bu konular hiçbir zaman ana sayfada gösterilmiyor. Aynısının Techolay Sosyal'e de gelmesini çok isterim.
 
Artı -43 Eksi
İki tarafı da keskin kılıç. İnsan sayısı arttıkça bu tarz konular çok artacak. Bu konular çok fazla tık alıyor ki Techolay yönetimi kesinlikle bunu göz ardı edemez, Techolay günün sonunda para kazanma amacı olan bir kurum. Eğer "konu dışı" gibi alanlarda izin verilirse veya ana sayfaya çıkarsa prestij ve köklü üyenin rahatsız olmasına sebep olacaktır. Zaten uygulanmış ve başarılı olmuş bir çözümü var ki bunu da yazdım.
Hocam beni yanlış anlamayın ben doğrudan sizinle birebir iletişim kurarak yazmadım o cümleyi. Fikir belirtmişsiniz beğenilir ya da beğenilmez bu topluluğun bakış açısına kalmış. Techolay sosyalleşme, bilgilenme ve sorun çözme platformu benim gözümde. Evet çoğunlukla "şunu yaşadım" , " başıma şu şu geldi ne yapmalıyım?" gibi soruları çok fazla görüyoruz fakat burası insanların "nasıl kız tavlanır?" , "alfa olma taktikleri" , "3 günde sevgili yap" gibi önerilerin verileceği kalitesiz bir platform olmamalı. Arkadaşlık ilişkileri evet bir noktada paylaşılabilir ama karşı cinsle olan "sevgililik" adı altında bildiğimiz ilişki kişinin kendi düşünceleri ve duyguları ile olmalı. Kızlar soruyor sitesi zaten belirtmiş olduğunuz şeyin öncüsü. Ben bu sitenin bilgi ve yardımlaşma sitesi olarak kalması taraftarıyım. Suyunu çıkartmaya gerek yok. Ha günlük yaşam için tavsiye isteyen olur evet benzerini yaşayanlar bak ben bunu bunu yaşadım diyebilir. Ama ilişkiler bence burada paylaşılmamalı.
 
Hocam beni yanlış anlamayın ben doğrudan sizinle birebir iletişim kurarak yazmadım o cümleyi. Fikir belirtmişsiniz beğenilir ya da beğenilmez bu topluluğun bakış açısına kalmış. Techolay sosyalleşme, bilgilenme ve sorun çözme platformu benim gözümde. Evet çoğunlukla "şunu yaşadım" , " başıma şu şu geldi ne yapmalıyım?" gibi soruları çok fazla görüyoruz fakat burası insanların "nasıl kız tavlanır?" , "alfa olma taktikleri" , "3 günde sevgili yap" gibi önerilerin verileceği kalitesiz bir platform olmamalı. Arkadaşlık ilişkileri evet bir noktada paylaşılabilir ama karşı cinsle olan "sevgililik" adı altında bildiğimiz ilişki kişinin kendi düşünceleri ve duyguları ile olmalı. Kızlar soruyor sitesi zaten belirtmiş olduğunuz şeyin öncüsü. Ben bu sitenin bilgi ve yardımlaşma sitesi olarak kalması taraftarıyım. Suyunu çıkartmaya gerek yok. Ha günlük yaşam için tavsiye isteyen olur evet benzerini yaşayanlar bak ben bunu bunu yaşadım diyebilir. Ama ilişkiler bence burada paylaşılmamalı.
Paylaşılacak ve emin ol ki yönetim buna göz yumacak. Çünkü çok tık sağlıyor, sayfaları okuyanlar geçerken kim bilir kaç reklam görüyordur. :)
 
Hocam beni yanlış anlamayın ben doğrudan sizinle birebir iletişim kurarak yazmadım o cümleyi. Fikir belirtmişsiniz beğenilir ya da beğenilmez bu topluluğun bakış açısına kalmış. Techolay sosyalleşme, bilgilenme ve sorun çözme platformu benim gözümde. Evet çoğunlukla "şunu yaşadım" , " başıma şu şu geldi ne yapmalıyım?" gibi soruları çok fazla görüyoruz fakat burası insanların "nasıl kız tavlanır?" , "alfa olma taktikleri" , "3 günde sevgili yap" gibi önerilerin verileceği kalitesiz bir platform olmamalı. Arkadaşlık ilişkileri evet bir noktada paylaşılabilir ama karşı cinsle olan "sevgililik" adı altında bildiğimiz ilişki kişinin kendi düşünceleri ve duyguları ile olmalı. Kızlar soruyor sitesi zaten belirtmiş olduğunuz şeyin öncüsü. Ben bu sitenin bilgi ve yardımlaşma sitesi olarak kalması taraftarıyım. Suyunu çıkartmaya gerek yok. Ha günlük yaşam için tavsiye isteyen olur evet benzerini yaşayanlar bak ben bunu bunu yaşadım diyebilir. Ama ilişkiler bence burada paylaşılmamalı.
Her taraf haklıymış gibi gelmeye başladı. Zorlu bir tartışma.
 
Hâlihazırda troll konular ve üyeler can sıkıyor, bir de bu tür konuların alacağı etkileşim ile yeni üyeler huzursuzluk çıkarır tam olur.

Bir bakarsın Apple aldım, Apple en iyisi diyen konular gündemden düşmez. @EsatKa :)
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Açılmasın. Böyle konuların onaylanmasına bile gerek yok. Technopat'ın inci sözlüğe dönmesinin bir sebebi de buydu.
 
Konu dışı bu tür sorular için gayet de yeterli.
 
Herkese merhaba. Techolay'ın büyümesi ile beraber sevgi pıtırcıklarının "reddedildim", "kız nasıl tavlanır", "o(kız) beni affeder mi?", "ona(kıza) nasıl açılırım", "onu(kızı) unutamıyorum" gibi konular açılmaya başlandı. Klasik olarak Konu Dışı kısmında gereksiz kalabalığa ve görüntü kirliliğine sebep oluyor.

Bu sorun daha önce çözüldü. Erkekler Soruyor diye ayrı bir alt başlık açıldı ve sevgi pıtırcığı konuları bu kısma açılıyor, bu konular hiçbir zaman ana sayfada gösterilmiyor. Aynısının Techolay Sosyal'e de gelmesini çok isterim.

Erkekler Soruyor kategorisi açılırsa forum daha da mahvedilmiş olacak. Öneri mesajını okumama gerek yok, başlığa baktığım gibi eksiledim.