Görsellik açısından güzel duruyor ama hava akışını nasıl etkiler bilemedim. Bir de vidasız kullanmak mümkün mü acaba? @RapidLemming955 hocam, tam senlik bir ürün.
Görsellik açısından güzel duruyor ama hava akışını nasıl etkiler bilemedim. Bir de vidasız kullanmak mümkün mü acaba? @RapidLemming955 hocam, tam senlik bir ürün.
İllaki sıvı soğutmaya da takacağım dersen, tak. Yük testlerinde 2-3 derece etkileyebilir. İşlemcini statik basınç en temel faktörlerden biridir. Sıvı soğutmada günlük kullanımda fark görmezsin, yük testlerinde çok ufak etkiler.
Sıvı soğutma fanlarına takma, statik basıncı az da olsa etkiler, normal fanlara tak.
İllaki sıvı soğutmaya da takacağım dersen, tak. Yük testlerinde 2-3 derece etkileyebilir. İşlemcini statik basınç en temel faktörlerden biridir. Sıvı soğutmada günlük kullanımda fark görmezsin, yük testlerinde çok ufak etkiler.