Fan kapağı hava akışını bozar mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan demjr
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 105
  • Etiketler Etiketler
    fan hava

demjr

Deneyimli
Katılım
5 Temmuz 2025
Mesajlar
1.029
Beğeniler
389
Son düzenleyen: Moderatör:
Fena durmuyor ama ben fanların güncel halinden memnunum. Onun dışında ürün hakkında bilgim yok.
 
Hava akışını ciddi etkileyeciğini sanmıyorum ama fana türbülans yaptırma ihtimali var. Ses seviyesini değiştirebilir.
 
Hava akışını ciddi etkileyeciğini sanmıyorum ama fana türbülans yaptırma ihtimali var. Ses seviyesini değiştirebilir.
Hocam, 3 tane fan gözüküyor kasada sadece. 2 tane sıvı soğutma ve 1 tane alt fan var.

Çok az etkiler. Hoşuna gittiyse al ama radyör fanına takma yeter.
Hocam, açıkcası 2 adet sıvı soğutma ve 1 adet aşağıda normal fan var.
 
Hocam, 3 tane fan gözüküyor kasada sadece. 2 tane sıvı soğutma ve 1 tane alt fan var.

Hocam, açıkçası 2 adet sıvı soğutma ve 1 adet aşağıda normal fan var.

Sıvı soğutma fanlarına takma, statik basıncı az da olsa etkiler, normal fanlara tak.

Hocam, 3 tane fan gözüküyor kasada sadece. 2 tane sıvı soğutma ve 1 tane alt fan var.

Hocam, açıkçası 2 adet sıvı soğutma ve 1 adet aşağıda normal fan var.

İllaki sıvı soğutmaya da takacağım dersen, tak. Yük testlerinde 2-3 derece etkileyebilir. İşlemcini statik basınç en temel faktörlerden biridir. Sıvı soğutmada günlük kullanımda fark görmezsin, yük testlerinde çok ufak etkiler.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Hocam, 3 tane fan gözüküyor kasada sadece. 2 tane sıvı soğutma ve 1 tane alt fan var.


Hocam, açıkcası 2 adet sıvı soğutma ve 1 adet aşağıda normal fan var.
Sıvı soğutma öne mi takılı? Üste takılı olsa gözükmüyor çünkü. Bu arada kasada kaç tane fan var?
 
Sıvı soğutma öne mi takılı? Üste takılı olsa gözükmüyor çünkü. Bu arada kasada kaç tane fan var?
8 adet var ama kasam Thermaltake The Tower 300. Görünen fan az yani.

Bir tane sipariş edeyim, eğer güzelse ve etkilemiyorsa diğerlerine alırım hocam.
 
8 adet var ama kasam Thermaltake The Tower 300. Görünen fan az yani.


Bir tane sipariş edeyim, eğer güzelse ve etkilemiyorsa diğerlerine alırım hocam.
günlük kullanımda hissetmezsin hocam beğendiysen yapıştır 3 tane
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…