Hava akışını ciddi etkileyeciğini sanmıyorum ama fana türbülans yaptırma ihtimali var. Ses seviyesini değiştirebilir.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Hava akışını ciddi etkileyeciğini sanmıyorum ama fana türbülans yaptırma ihtimali var. Ses seviyesini değiştirebilir.
Hocam, 3 tane fan gözüküyor kasada sadece. 2 tane sıvı soğutma ve 1 tane alt fan var.

Çok az etkiler. Hoşuna gittiyse al ama radyör fanına takma yeter.
Hocam, açıkcası 2 adet sıvı soğutma ve 1 adet aşağıda normal fan var.
 
Hocam, 3 tane fan gözüküyor kasada sadece. 2 tane sıvı soğutma ve 1 tane alt fan var.

Hocam, açıkçası 2 adet sıvı soğutma ve 1 adet aşağıda normal fan var.

Sıvı soğutma fanlarına takma, statik basıncı az da olsa etkiler, normal fanlara tak.

Hocam, 3 tane fan gözüküyor kasada sadece. 2 tane sıvı soğutma ve 1 tane alt fan var.

Hocam, açıkçası 2 adet sıvı soğutma ve 1 adet aşağıda normal fan var.

İllaki sıvı soğutmaya da takacağım dersen, tak. Yük testlerinde 2-3 derece etkileyebilir. İşlemcini statik basınç en temel faktörlerden biridir. Sıvı soğutmada günlük kullanımda fark görmezsin, yük testlerinde çok ufak etkiler.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Sıvı soğutma öne mi takılı? Üste takılı olsa gözükmüyor çünkü. Bu arada kasada kaç tane fan var?
8 adet var ama kasam Thermaltake The Tower 300. Görünen fan az yani.

Sıvı soğutma fanlarına takma, statik basıncı az da olsa etkiler, normal fanlara tak.



İllaki sıvı soğutmaya da takacağım dersen, tak. Yük testlerinde 2-3 derece etkileyebilir. İşlemcini statik basınç en temel faktörlerden biridir. Sıvı soğutmada günlük kullanımda fark görmezsin, yük testlerinde çok ufak etkiler.
Bir tane sipariş edeyim, eğer güzelse ve etkilemiyorsa diğerlerine alırım hocam.