ThePrestige
Gelişen
- Katılım
- 21 Haziran 2026
- Mesajlar
- 55
- Beğeniler
- 11
sanmam bozacağını temas etmez ise sıkıntı yaşamaszın basınç da 5.9mmh2o yüksek ama sıkıntı çıkaracağını düşünmüyorum ztn %100 de kullanmadığın için fanı sürekliCevap için teşekkürler hocam.
Hocam, yüksek basınçlı fanların rulman kısmını bozabilirmiş bu fan kapakları, doğru mu? Bende Arctic P14 Pro var.