Cevap için teşekkürler hocam.


Hocam, yüksek basınçlı fanların rulman kısmını bozabilirmiş bu fan kapakları, doğru mu? Bende Arctic P14 Pro var.
sanmam bozacağını temas etmez ise sıkıntı yaşamaszın basınç da 5.9mmh2o yüksek ama sıkıntı çıkaracağını düşünmüyorum ztn %100 de kullanmadığın için fanı sürekli