koztrue

Başarılı
Katılım
1 Ocak 2024
Mesajlar
62
Beğeniler
26
Arkadaşlar dün bilgisayara format atmaya karar verdim. Elimdeki ISO 22H2 sürümü olduğundan güncellemeler çok vakit aldı ve anlamlandıramadığım bir şekilde retail Windows lisansımı kabul etmedi. Ardından bir daha format atmadan bilgisayarı temizledim, BIOS'u resetledim. Bu sefer 23H2 güncel ISO ile tekrardan formatladım. Ne var ki bunda da lisans anahtarımı kabul etmedi. Ben de 100₺ civarı bir fiyata aldığım için çok önemsemedim. Konuya gelecek olursak dün sıkıntısız bir şekilde bilgisayarı kullanabildim. Bu sabah kalkıp oyun oynadım, müzik vs. dinledim. Az önce kahvaltıdan geldim, uyku modundan çıkardım ve doğrudan ekrana ekteki mavi ekran hatasını verdi. Yeniden başladı bilgisayar fakat şimdi Windows açılmıyor. İşletim sistemi silinmiş gibi davranıyor. BIOS'dan boot ettim fakat her açtığımda "insert boot Media" vari bir yazı beliriyor. Bunun sebebi nedir?

Anakart: Gigabyte B450M S2H
Bellek: Corsair Vengeance 8*2GB 3200MHz
SSD: Kioxia 1TB M2 SSD (Windows kurulu)
 

Dosya Ekleri

  • IMG20240413121623.webp
    IMG20240413121623.webp
    28,3 KB · Görüntüleme: 375
  • IMG20240413121350.webp
    IMG20240413121350.webp
    73 KB · Görüntüleme: 256
Arkadaşlar dün bilgisayara format atmaya karar verdim. Elimdeki ISO 22H2 sürümü olduğundan güncellemeler çok vakit aldı ve anlamlandıramadığım bir şekilde Retail Windows lisansımı kabul etmedi. Ardından bir daha format atmadan bilgisayarı temizledim, BIOS'u resetledim. Bu sefer 23H2 güncel ISO ile tekrardan formatladım. Ne var ki bunda da lisans anahtarımı kabul etmedi. Ben de 100₺ civarı bir fiyata aldığım için çok önemsemedim. Konuya gelecek olursak dün sıkıntısız bir şekilde bilgisayarı kullanabildim. Bu sabah kalkıp oyun oynadım, müzik vs. dinledim. Az önce kahvaltıdan geldim, uyku modundan çıkardım ve doğrudan ekrana ekteki mavi ekran hatasını verdi. Yeniden başladı bilgisayar fakat şimdi Windows açılmıyor. İşletim sistemi silinmiş gibi davranıyor. BIOS'tan boot ettim fakat her açtığımda "insert boot Media" vari bir yazı beliriyor. Bunun sebebi nedir?

Anakart: Gigabyte B450M S2H.
Bellek: Corsair Vengeance 8*2GB 3200MHz.
SSD: Kioxia 1TB M.2 SSD (Windows kurulu)

SSD gitmiş olabilir BIOS'ta SSD görünüyor mu?