Arkadaşlar dün bilgisayara format atmaya karar verdim. Elimdeki ISO 22H2 sürümü olduğundan güncellemeler çok vakit aldı ve anlamlandıramadığım bir şekilde retail Windows lisansımı kabul etmedi. Ardından bir daha format atmadan bilgisayarı temizledim, BIOS'u resetledim. Bu sefer 23H2 güncel ISO ile tekrardan formatladım. Ne var ki bunda da lisans anahtarımı kabul etmedi. Ben de 100₺ civarı bir fiyata aldığım için çok önemsemedim. Konuya gelecek olursak dün sıkıntısız bir şekilde bilgisayarı kullanabildim. Bu sabah kalkıp oyun oynadım, müzik vs. dinledim. Az önce kahvaltıdan geldim, uyku modundan çıkardım ve doğrudan ekrana ekteki mavi ekran hatasını verdi. Yeniden başladı bilgisayar fakat şimdi Windows açılmıyor. İşletim sistemi silinmiş gibi davranıyor. BIOS'dan boot ettim fakat her açtığımda "insert boot Media" vari bir yazı beliriyor. Bunun sebebi nedir?
Hocam bende onu soracaktım. Sistemi yeniden kablolarken diğer SATA SSD'lerin kabloları biraz gergin oldu ve nedense tam oturtamamışım gibi geldi. Tak-çıkar yapıp yeniden iyice oturttum ama içime sinmedi doğrusu. Diğer disklerdeki temassızlık bunu etkiler mi acaba?
Ek olarak pek alakasının olmadığını düşünsem de dün 24 Pin güç kablosunu çıkaramadım, çok zorladım. Hatta öyleki zarar vermiş olduğuma emindim neredeyse. Ama bir sorun çıkmadı.
Windows önyükleme bölümünü SSD değil de diğer diske yüklemiş olabilir, belki bu yüzden oluyordur. Dilerseniz Windows yüklü olmayan diski çıkarıp sistemi öyle açmayı deneyebilirsiniz.
Windows önyükleme bölümünü SSD değil de diğer diske yüklemiş olabilir, belki bu yüzden oluyordur. Dilerseniz Windows yüklü olmayan diski çıkarıp sistemi öyle açmayı deneyebilirsiniz.