Arkadaşlar dün bilgisayara format atmaya karar verdim. Elimdeki ISO 22H2 sürümü olduğundan güncellemeler çok vakit aldı ve anlamlandıramadığım bir şekilde retail Windows lisansımı kabul etmedi. Ardından bir daha format atmadan bilgisayarı temizledim, BIOS'u resetledim. Bu sefer 23H2 güncel ISO ile tekrardan formatladım. Ne var ki bunda da lisans anahtarımı kabul etmedi. Ben de 100₺ civarı bir fiyata aldığım için çok önemsemedim. Konuya gelecek olursak dün sıkıntısız bir şekilde bilgisayarı kullanabildim. Bu sabah kalkıp oyun oynadım, müzik vs. dinledim. Az önce kahvaltıdan geldim, uyku modundan çıkardım ve doğrudan ekrana ekteki mavi ekran hatasını verdi. Yeniden başladı bilgisayar fakat şimdi Windows açılmıyor. İşletim sistemi silinmiş gibi davranıyor. BIOS'dan boot ettim fakat her açtığımda "insert boot Media" vari bir yazı beliriyor. Bunun sebebi nedir?
2 ve 3 Windows'u kurarken sistemin, Windows'un düzgün çalışması için açtığı bölümler olabilir. Ben tekrardan format atın derim hocam. Bence diskte bir sorun var.
Hocam disk üzerinden Cyberpunk 2077'den tutta RDR2'ye bayağı oyun oynadım. Öyle bir sıkıntı olsaydı şimdiye kadar ortaya çıkmaz mıydı? Deniyorum ama yine de.
Soketin tozunu aldım, SSD'nin uçlarını silgiyle temizleyip olabildiğince güzel takmaya çalıştım. Değişen bir şey olmadı maalesef.. @99@Silinen üye@bicy
Hocam disk üzerinden Cyberpunk 2077'den tutta RDR2'ye bayağı oyun oynadım. Öyle bir sıkıntı olsaydı şimdiye kadar ortaya çıkmaz mıydı? Deniyorum ama yine de.
Soketin tozunu aldım, SSD'nin uçlarını silgiyle temizleyip olabildiğince güzel takmaya çalıştım. Değişen bir şey olmadı maalesef. @99@Silinen üye@bicy