Arkadaşlar dün bilgisayara format atmaya karar verdim. Elimdeki ISO 22H2 sürümü olduğundan güncellemeler çok vakit aldı ve anlamlandıramadığım bir şekilde retail Windows lisansımı kabul etmedi. Ardından bir daha format atmadan bilgisayarı temizledim, BIOS'u resetledim. Bu sefer 23H2 güncel ISO ile tekrardan formatladım. Ne var ki bunda da lisans anahtarımı kabul etmedi. Ben de 100₺ civarı bir fiyata aldığım için çok önemsemedim. Konuya gelecek olursak dün sıkıntısız bir şekilde bilgisayarı kullanabildim. Bu sabah kalkıp oyun oynadım, müzik vs. dinledim. Az önce kahvaltıdan geldim, uyku modundan çıkardım ve doğrudan ekrana ekteki mavi ekran hatasını verdi. Yeniden başladı bilgisayar fakat şimdi Windows açılmıyor. İşletim sistemi silinmiş gibi davranıyor. BIOS'dan boot ettim fakat her açtığımda "insert boot Media" vari bir yazı beliriyor. Bunun sebebi nedir?
@99 Alakası olmasa bile normalde kapalı olan CSM'yi açık bırakmıştım BIOS'u resetledikten sonra. Şimdi kapatıp yeniden denedim. Bu sefer mavi ekran vermiyor ama görüntüde gelmiyor, ne BIOS'a atıyor ne de yeniden başlıyor.
@99 Alakası olmasa bile normalde kapalı olan CSM'yi açık bırakmıştım BIOS'u resetledikten sonra. Şimdi kapatıp yeniden denedim. Bu sefer mavi ekran vermiyor ama görüntüde gelmiyor, ne BIOS'a atıyor ne de yeniden başlıyor.
BIOS'u F52'den F66 sürümüne yükselttin. Tüm parçaları test ettim sorun yok, ama problem hala devam ediyor. Sistemi zaten uyku modunda kullanmadığım için problem çıkmadığı sürece göz ardı edeceğim. Çözüm önerilerine hala açığım yine de. Yardımcı olan herkese teşekkürler.
BIOS'u F52'den F66 sürümüne yükselttin. Tüm parçaları test ettim sorun yok, ama problem hala devam ediyor. Sistemi zaten uyku modunda kullanmadığım için problem çıkmadığı sürece göz ardı edeceğim. Çözüm önerilerine hala açığım yine de. Yardımcı olan herkese teşekkürler.