G.Skill Trident Z5 Neo RGB (2x16) 6400 MHz CL30 RAM'e timing ayarı önerisi

Durun, bu test esnasında hazır olda beklemek lazım.
Tamam Komunatım

Tamam komunatım
Hocam RAM'lerin biri diğerinden 1.5 derece daha sıcak çalışıyor ya yerlerini değiştirmek bir şey değiştirir mi?

Aynı voltajlara ve yüke karşı biri 49 biri 48 olacaksa

49 olanın konumundan dolayı 50 görüyorsa

Yer değiştirirsem.

48 olan 49 olur.

2'si de 49 da kalmış olur diye düşündüm de.

Komutanım hazır ol da beklediğim için mi böyle şeyler düşünüyorum sizce ?
 

Dosya Ekleri

  • 17822504916628031204169074188754.webp
    4,6 MB · Görüntüleme: 28
Son düzenleme:

İşlemciye yakın olan RAM, 1-2 derece sıcak çalışır. Bu durumun mahsuru olmaz. Kıt'a dur 1-2 diyene kadar devam.
 
..



Komutanım dereceler aynı RAM'ler 47-49 arası
Hotspot 52 civarı.

Rahat komutu birazdan gelecek, az kaldı. 1.5 volt açabildiğine göre silikon iyi olmalı. Bu şekilde kullanın, üstü için 100 sayfa uğraşmak lazım. X3D özelinde çok katkısı olmuyor. Bu bile fazla fazla yeter.

FCLK 2167-2200 MHz belki denenir ama gaming özelinde fark az.
 
Vaziyet bu şekilde komutanım.

Valla komutanım siz ne derseniz şimdi cl24 deneyelim diyin deneyelim FCLK deneyelim diyin deneyelim gemileri yaktım

 

Dosya Ekleri

  • 17822550553178853523207315357062.webp
    5,5 MB · Görüntüleme: 5
  • 17822550723771099597195759848634.webp
    4,9 MB · Görüntüleme: 5
  • 17822550902467602196454604499049.webp
    5,6 MB · Görüntüleme: 7
  • 17822553099341138029245284578110.webp
    5,7 MB · Görüntüleme: 13
Komutanım siz nasıl derseniz
Ne yapıyoruz şimdi?

Ayarları nasıl kaydedeceğim?

Tools kısmında User profile olarak kayıtlayabiliyorsun, aynı şekilde USB'ye de kayıt mümkün. CL24 denemek istersen 1.55 VDD, 1.45 VDDQ bak ama Boot dahi etmeyecektir muhtemelen. Silikon şansı tamamen ve sıcaklığa bağlı. Getirisi az. @Teknopatici Önce mevcut ayarları kayıtlayın, sorun anında tek tıkla geri dönersin. CL24 sözün özü minimum 1.65 diyeyim sana, CL26 1.4V kit hariç. O 1.55'e rahat açıyor Gear açıkken.





@Teknopatici Gigabyte ASUS'tan farklı. User profile olarak kayıtlayacaksınız, az BIOS'ta arayın.
 
Şimdi denedim hocam bakalım sanırım yemedi ram in ışıkları geldi çünkü

Kapanıp açılıyor şuan

Hangisine basayım hocam?

Hocam ben F3 e basıp buraya kaydetmiştim ama

Tekrar biostayken herşey defaulttayken F3 e basıp üstüne yazdım heralde

Tamam hocam sorun yok profile'i yükledim geri.

Ama RAM'in ışıkları geri geldi giga uygulamasından kapatıyorum hocam.
 

Dosya Ekleri

  • 17822577866445268259094855918891.webp
    5,6 MB · Görüntüleme: 11
  • 17822580202324964598395964853679.webp
    5,9 MB · Görüntüleme: 10
Son düzenleme:
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…