Durun, bu test esnasında hazır olda beklemek lazım.
Tamam Komunatım 🫡

Hocam RAM'lerin biri diğerinden 1.5 derece daha sıcak çalışıyor ya yerlerini değiştirmek bir şey değiştirir mi?

Aynı voltajlara ve yüke karşı biri 49 biri 48 olacaksa

49 olanın konumundan dolayı 50 görüyorsa

Yer değiştirirsem.

48 olan 49 olur.

2'si de 49 da kalmış olur diye düşündüm de.

Komutanım hazır ol da beklediğim için mi böyle şeyler düşünüyorum sizce ?
 

Dosya Ekleri

  • 17822504916628031204169074188754.webp
    17822504916628031204169074188754.webp
    4,6 MB · Görüntüleme: 7
Son düzenleme:
Tamam Komunatım 🫡

Hocam RAM'lerin biri diğerinden 1.5 derece daha sıcak çalışıyor ya yerlerini değiştirmek bir şey değiştirir mi?

Aynı voltajlara ve yüke karşı biri 49 biri 48 olacaksa

49 olanın konumundan dolayı 50 görüyorsa

Yer değiştirirsem.

48 olan 49 olur.

2'si de 49 da kalmış olur diye düşündüm de.

Komutanım hazır ol da beklediğim için mi böyle şeyler düşünüyorum sizce?

İşlemciye yakın olan RAM, 1-2 derece sıcak çalışır. Bu durumun mahsuru olmaz. Kıt'a dur 1-2 diyene kadar devam.
 

Dosya Ekleri

  • 17822539901968805998272299381979.webp
    17822539901968805998272299381979.webp
    5,6 MB · Görüntüleme: 0
..



Komutanım dereceler aynı RAM'ler 47-49 arası
Hotspot 52 civarı.

Rahat komutu birazdan gelecek, az kaldı. 1.5 volt açabildiğine göre silikon iyi olmalı. Bu şekilde kullanın, üstü için 100 sayfa uğraşmak lazım. X3D özelinde çok katkısı olmuyor. Bu bile fazla fazla yeter.

FCLK 2167-2200 MHz belki denenir ama gaming özelinde fark az.