Silikon kalitesi iyiyse RAM verebiliyorsa alalım diye dedim ama sorun olmayacaksa böyle diken üstünde duracaksak gerek yok hocam.

RAM testi bitmek üzere PBO konusu açsam bakar mıyız hocam?

PBO için ayrı konuya gerek yok. Test bitince A2-B2 ve HWiNFO SS iletin tam ekran. Sonrasında BIOS'tan PBO menülerini iletin bana, Curve Optimizer dahil. VT3 testini iletirim. PBO'da zor bir şey yok.

Silikon kalitesi iyiyse RAM verebiliyorsa alalım diye dedim ama sorun olmayacaksa böyle diken üstünde duracaksak gerek yok hocam.
RAM testi bitmek üzere PBO konusu açsam bakar mıyız hocam?
RAM ve hotspot sıcaklıkları sabit.

Eki Görüntüle 259846

Bu test çok yeterli değil ama 2.5-3 saat etsin derim minimum. Emin olun. Sonrasında BSOD verebilir.
 
Test bitmek üzere, başka teste gerek var mı hocam RAM'ler için?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
150 hocam. 2.5 saat mi bu test hocam? 64/66 görünce bitecek sandım da.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
2. 66 çıktı ortaya :D

Yok, tam gaz devam. CL26 şakaya gelmez.

Anladım hocam, peki bu bitince 2.5 saat test etmiş olacağız.

Yeterli olur mu?

17822432987087845537347785609914.webp
 
Son düzenleyen: Moderatör:
CL24 bence unutun, katkısı zaten sınırlı. 1.65-1.7 dahi isteyebilir, bilmiyoruz. Kolay kolay açılamaz DDR5'te. Seçmece kitler ile ancak mümkün. Bende kışın 1.8-1.82V ile açılıyordu, şu anda 1.85 bile patlıyor. Soğutma sorunu var.



Burada 1.8 idi, kışın kurtarır. Yazın Watercool harici patlar.

Eki Görüntüle 259845

@MAH0A A-Die CL24 profili iletsin, 1.7-1.72 VDD Gear açıkken istiyordu. TRCD 34 ile beraber zirveye çıkıyor VDD isteği. TRCD 36 ile 1.65'e açabilir belki.
6000MTs CL24.webp


@Teknopatici