Onu da yapacaksınız merak etmeyin P95 Large FFTs ile :) .
Yaparım hocam, kaçmam da. Bu testten sonra PC'de biraz işim var, onları halledip sonrasında uyumaya kaçarım. Zaten uyurken PC'yi testte açık bırakabilirim.

P95 large FFTs ya da hangisini söylerseniz ona.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Hocam Ne zaman yapmam lazım peki hemen şimdi bunun arkasından mi yoksa sonra yapsam da olur mu?

Bunu da kullanacaksınız. Önce RAM Test Pro sonlansın, hatasız tamamlarsa profil ve sensörler dahil total ekranı SS atın buraya hepsini, inceleyelim. Sonrasında TM5 0.12.3 sürümünü başlatacaksın ama ilk açışta AWE veriyor. Mecburen 1 defaya mahsus programı açtıktan sonra restart gerekecek. Normalde testler single boot yapılmalıdır.

 
Bunu da kullanacaksınız. Önce RAM test Pro sonlansın, hatasız tamamlarsa profil ve sensörler dahil Total ekranı SS atın buraya hepsini, inceleyelim. Sonrasında TM5 0.12.3 sürümünü başlatacaksın ama ilk açışta awe veriyor. Mecburen 1 defaya mahsus programı açtıktan sonra restart gerekecek. Normalde testler Single boot yapılmalıdır.


Hocam bundan sonra TM5 yapacağım. 1 defalık restart atılacak tamam. Single boot derken RAM'ler tek tek mi yapılmalı?
 
Hocam bundan sonra TM5 yapacağım. 1 defalık restart atılacak tamam. Single boot derken RAM'ler tek tek mi yapılmalı?

Hayır, mesela test 1 hafta sürecek diyelim. 1 hafta boyunca PC açık kalmak zorunda, ardı sıra testler yapılacak programlarla teker teker. Bu mantıkta ama şu anda bu programı 1 kere açtığında uyarı verecek, restart atacaksın sonra. Ona yapacak bir şey yok. 25 Cycle yapsın, bir problem varsa anlaşılır. Erken hata verdiriyor. Hata verirse ekran görüntüsü atın, koduna bakarız programdan. Kendisi hata verince durmuyor, siyah ekrana düşer sistem ya da restart atar hata kaynaklı. O yüzden 1 hata verse dahi durdurun, kırmızı yakar program.
 
Hayır, mesela test 1 hafta sürecek diyelim. 1 hafta boyunca PC açık kalmak zorunda, ardı sıra testler yapılacak programlarla teker teker. Bu mantıkta ama şu anda bu programı 1 kere açtığında uyarı verecek, restart atacaksın sonra. Ona yapacak bir şey yok. 25 Cycle yapsın, bir problem varsa anlaşılır. Erken hata verdiriyor. Hata verirse ekran görüntüsü atın, koduna bakarız programdan. Kendisi hata verince durmuyor, siyah ekrana düşer sistem ya da restart atar hata kaynaklı. O yüzden 1 hata verse dahi durdurun, kırmızı yakar program.

Neden önce bu program peki hocam?

Bitmek üzere.

17822470512068646989077977064504.webp


17822470688577209630445673098445.webp


17822470840218454950629126963345.webp
 
Son düzenleyen: Moderatör: