Ayarları değiştiremiyorum hocam

Böyle dene, hata alırsan -5 düşe düşe ilerle. -25 deneyeceksin VT3 mesela.

1782261755842.webp
 
Per ccd kısmında -30 Okey.

Ama throtte limit e dokunamiyorum hocam.

İşten anlamayan saçma sapan adamlara BIOS yazdırırlarsa böyle oluyor, yapacak bir şey yok. Auto kalsın, 95 güvenli.

AMD CBS içinde vardı sanırım bir de, Tctl Max. şeklinde. Onu 92 girebilirsin. Aynı kapıya çıkar, 95 kitli bu işlemciler. Throttle sokar 85 derece üzeri yavaştan. 95 çalışması da problem olmaz, Auto kalsın.
 
Burda bi seçim yapiyim mi hocam ?

PBO Enhancement çok uygun değil, tamamen pazarlama. Motherboard kalsın, termal limit de Auto kalsın. 95 sorun değil, işlemci limitlemeye gerek yok. -30 test edin, VT3 7200 saniye geçmezse -25 denersin. LLC ayarı ile de oynanabilir, o sonraki iş.
 
Onaylıyorum hocam ?

2000 MHz e dokunuyor muyuz hocam ?
 

Dosya Ekleri

  • 17822621660179168256698900482881.webp
    17822621660179168256698900482881.webp
    4,5 MB · Görüntüleme: 6
  • 1782262184253549883253291994809.webp
    1782262184253549883253291994809.webp
    4,8 MB · Görüntüleme: 9
  • 17822622266733890576022765106625.webp
    17822622266733890576022765106625.webp
    5 MB · Görüntüleme: 9
  • 17822622776718186385367545248394.webp
    17822622776718186385367545248394.webp
    5,2 MB · Görüntüleme: 9