Onaylıyorum hocam ?

2000 MHz e dokunuyor muyuz hocam ?

2000 en son, VT3'ü bozar şu anda. 2200 vs. denersin, FCLK en son bakmak mantıklı.

2000 yerine 2200 yapmak işe yarar ama oyunu çok etkilemez Fabric. %1 ve %0.1 artırıyor bir miktar. Mesela 6400 açsaydın 2133 MHz kafiydi.
 
VT3 testi nasıl yapacağım hocam?

Hocam siz uyumuyor musunuz? :eek:

2 günde 1 uyuyorum, öylesi daha iyi. VT3 rehberde var, konu başlıklarından oraya ışınlan. Hata verdikçe -5 düşeceksin ya da LLC ile oynayacaksın. LLC sonraki iş artık, @Falconpolat ile irdeleyin bakalım o kısmı. Onda da Curve Optimizer problemdi. Per CCD ya da değiştiremediğiniz değerleri sorun, BIOS'lar aynı. Farklılık yok bu kartlar özelinde, birkaç ek ayar harici. @Teknopatici
 
Kendim test kısmını bulamadım Hocam.

1782263228130.webp


Son sürüm olarak bunu indirtti site.

Neyse hocam bugünlük bu kadar yeter fazla bile çok yardımcı oldunuz hakkınızı nasıl öderim bilemiyorum..
 
Kendim test kısmını bulamadım.

Eki Görüntüle 259946

Son sürüm olarak bunu indirtti site.

Thermal throttle manuel 0 kaldı sende, problem olursa Auto çek onu. 0 etkisiz eleman muhtemelen. Rehberde test araçları kısmında VT3 vardı.

Kendim test kısmını bulamadım Hocam.

Eki Görüntüle 259946

Son sürüm olarak bunu indirtti site.

Neyse hocam bugünlük bu kadar yeter fazla bile çok yardımcı oldunuz hakkınızı nasıl öderim bilemiyorum..

VT3:

Release y-cruncher_gui.201125 · Profetorum/y-cruncher_GUI

Y-cruncher - A Multi-Threaded Pi Program

1775150055257.webp



Memory kısmı 2x16 GB için 26G yazılmalı, 1x16 ve 2x32 GB kullanıcılarının bu kısmı Auto bırakmaları uygun olacaktır. 7200 saniye yeterlidir. R9 9950X gibi Dual CCD kullanıcılarının süreyi 9000 saniyeye çıkarması doğru olacaktır. Yazılımdan CPU+RAM tıklayınız, sadece VT3 başında tik olmalıdır. N63 başındaki tiki kaldırınız. Test esnasında arka plan boş olmalıdır ve bellek temizliği sonrası teste başlanmalıdır.

VT3 testi, PBO+RAM genel stabilite testidir. GUI sadece arayüzdür, ZIP'ten çıkartınız Y-Cruncher dosyasını. Sonrasında GUI .exe uzantılı dosyayı, ZIP'ten çıkarttıktan sonra klasör içine atınız. Sonrasında GUI arayüzden ilgili ayarlamaları yapıp testi başlatınız. HWiNFO'dan CPU IOD Hotspot ve RAM SPD sensörlerini test esnasında takip sağlayınız.

1777884654463.webp
 
Yaptım hocam.

1782263680763.webp


Komut istemcisi gibi çalışıyor hocam.

Sizin attığınız resimlerdeki gibi böyle bir arayüzle karşılaşmadım.

1782263805823.webp


Oldu hocam o exe'yi içine atıp açtım.

Vanguard'ı kapatiyim dimi hocam.

1782264243662.webp


30 to 25 yapıyorum hocam o zaman şimdi ?

1782264595373.webp


25 to 20 ' ye çekeceğim.
 

Dosya Ekleri

  • 17822634508097821476771516226024.webp
    17822634508097821476771516226024.webp
    4,7 MB · Görüntüleme: 9
Son düzenleme:
Yaptım hocam.

Eki Görüntüle 259948

Komut istemcisi gibi çalışıyor hocam.

Sizin attığınız resimlerdeki gibi böyle bir arayüzle karşılaşmadım.

Eki Görüntüle 259949

Oldu hocam o exe'yi içine atıp açtım.

Vanguard'ı kapatiyim dimi hocam.

Eki Görüntüle 259950

30 to 25 yapıyorum hocam o zaman şimdi ?

Eki Görüntüle 259951

25 to 20 ' ye çekeceğim.

-25 patlıyor mu? VDDSOC ve VCORE LLC ayarlarını bulup ikisini de Turbo seç. LLC-Load-line Calibration ayarı, aratırsan görürsün. VCORE ve VSOC için ikisi de Turbo olacak. Spread Spectrum ayarlarını da ikisini de kapat. @Teknopatici Vanguard devre dışı bırak bu testler esnasında, açılmasın Windows ile beraber. Fast Boot Disabled, POST Delay Time 1s.

O Temp. Limit ayarını Manuel'den Auto çek. Sıfır kalmasın.
 
-20 de sorun yok hocam.

Test bitince istediklerinizi yapayım.
 

Dosya Ekleri

  • 17822659454587336262880139459877.webp
    17822659454587336262880139459877.webp
    5,3 MB · Görüntüleme: 4
-20 de sorun yok hocam.

Test bitince istediklerinizi yapayım.

-20 de çok oynak gibi, bu test esnasında arka plan bomboş olsun, HWiNFO açık kalsın sadece. Vanguard vs. tamamen kapat. Bellek temizliği sonrası başlatacaksın. Testi şu an durdur, LLC dediklerimi Turbo seç ikisini, zaten aynı menüdeler. -25 dene, -25 hata verirse -20 kalsın. Turboda kalması sorun olmaz.

Memory Context Restore ve Power Down ayarlarını da kapat, zaten kapalıydı sende bunlar. Fast Boot kapalı kalsın, POST Delay 1s olabilir. İstersen FCLK 2167 MHz dene bir de eş zamanlı bu dediklerime ek olarak VT3'te. @Teknopatici Sonrasına müsaitken bakarız.
 
-20 de çok oynak gibi, bu test esnasında arka plan bomboş olsun, HWiNFO açık kalsın sadece. Vanguard vs. tamamen kapat. Bellek temizliği sonrası başlatacaksın. Testi şu an durdur, LLC dediklerimi Turbo seç ikisini, zaten aynı menüdeler. -25 dene, -25 hata verirse -20 kalsın. Turboda kalması sorun olmaz.

Memory Context Restore ve Power Down ayarlarını da kapat, zaten kapalıydı sende bunlar. İstersen FCLK 2167 MHz dene bir de eş zamanlı bu dediklerime ek olarak VT3'te. @Teknopatici Sonrasına müsaitken bakarız.
-20 de çok oynak gibi, bu test esnasında arka plan bomboş olsun, HWiNFO açık kalsın sadece. Vanguard vs. tamamen kapat. Bellek temizliği sonrası başlatacaksın. Testi şu an durdur, LLC dediklerimi Turbo seç ikisini, zaten aynı menüdeler. -25 dene, -25 hata verirse -20 kalsın. Turboda kalması sorun olmaz.

Memory Context Restore ve Power Down ayarlarını da kapat, zaten kapalıydı sende bunlar. Fast Boot kapalı kalsın, POST Delay 1s olabilir. İstersen FCLK 2167 MHz dene bir de eş zamanlı bu dediklerime ek olarak VT3'te. @Teknopatici Sonrasına müsaitken bakarız.
Post delay ı bulamadım hocam.