Açıkçası bilgisayar bir araç ve bu araçla en iyi şekilde verim almak daha doğru olur. Ben oyun oynamak, Unity3D'de oyun geliştirmek, Java Springboot geliştirmek için Windows kullanıyorum. Eksta olarak oyun çevirisi de yapıyorum, Windows'ta araçlar daha yaygın. Hatta C# ile bir oyun için Türkçe font bile kodladım, sonra paketledim ve
vay be dedim,
neler yapıyorum öyle?
Gentoo ileri düzey kullanıcıların tercih ettiği, bilgisayar meraklılarının dağıtımı yani. Gentoo'nun, bir altı işletim sistemi yazmak
.
Deneyimim oldu benim. Ben de terminal internet tarayıcısı kullandım yani. Diğer Linux'lara göre kullanımı zordur biraz ve iyi bilmek lazım. Ben bilemediğim için kullanamıyorum.