Evet yeni yasim hos gelmisIntel'de yaşarsın. RAM'ı kullanıyorsun ki gecikme fazla ve throughput az. Framebuffer compressionu kapatmak veya açmak çözüm olabilir bu durumlarda.

Deneyecegim hocam, bu gunun macerasi da bu olsun.
Evet yeni yasim hos gelmisIntel'de yaşarsın. RAM'ı kullanıyorsun ki gecikme fazla ve throughput az. Framebuffer compressionu kapatmak veya açmak çözüm olabilir bu durumlarda.

Evet yeni yasim hos gelmis
Deneyecegim hocam, bu gunun macerasi da bu olsun.