@Shog, genel olarak Lian Li AiO ürünlerinde bir kronik sorun vs. görmedim, öyle kolay bozulmuyorlar.
Sadece Türkçe Windows yazılımında uygulaması sorun çıkarabiliyor soğutucudan bağımsız.

Önerdiğimiz bi' 2 kişi falan pompa sorunu yaşadı, sorunsuz şekilde değişim sağladılar diye hatırlıyorum. Ki zaten bu tarz durumlar şansa da bağlı.
YouTube recep baltaş lian Li videosuna baktım o sebepten sordum üstadım. Alternatif nedir?
 
Pompa cızırtı sesi yok değil mi bu modellerde? Daha yüksek bütçeye çıkmak mı gerekir? Yoksa bunları araştıracağım.

Genel itibariyle yok, ama bunlar şansa da bağlı. İster 20.000 TL ister 8.000 TL verin pompa veya fanlardan CW/cızırtı gibi bir sesin gelmesi mümkün.
 
O durumda iade kolay bir yerden almak mantıklı olur mu hocam? Allah korusun bir problem çıkarsa diye? Ls720'den sessiz çalışır mı bu önerileriniz?

Çalışır, dediğim gibi en kötü fan ayarı çekersiniz.
Sonuç olarak hem performans hem ses beklentisi olarak memnun edeceğini düşünüyorum.

Sadece CW vs. gibi belli başlı sorunlar için değil, genel olarak iadesi kolay yerlerden alınmaları taraftarıyım.
 
Çalışır, dediğim gibi en kötü fan ayarı çekersiniz.
Sonuç olarak hem performans hem ses beklentisi olarak memnun edeceğini düşünüyorum.

Sadece CW vs. gibi belli başlı sorunlar için değil, genel olarak iadesi kolay yerlerden alınmaları taraftarıyım.
Amazon kendisi satıcısı bakıyorum üstadım. Dediğim gibi ls 720 kardeşime vereceğim zaten almışken daha sessiz model alayım dedim. Mesh kasa olarak ne önerirsiniz? Stok fanlı kasa mı alayım yoksa fanları kendim mi alayım rulman sesi olmasın diye?
 
Amazon kendisi satıcısı bakıyorum üstadım. Dediğim gibi ls 720 kardeşime vereceğim zaten almışken daha sessiz model alayım dedim. Mesh kasa olarak ne önerirsiniz? Stok fanlı kasa mı alayım yoksa fanları kendim mi alayım rulman sesi olmasın diye?

Kasa için bütçe nedir? Yani kendinden fanlı bir model alabilirsiniz, 4-5-5.5 bandında güzel modeller mevcut.
 
Kasa için bütçe nedir? Yani kendinden fanlı bir model alabilirsiniz, 4-5-5.5 bandında güzel modeller mevcut.

Üstadım bu ürünü düşündüm ben. Stok fan uğultu, rulman sesi en az olsun istiyorum. Uygun mu sizce? Alternatif ya da daha iyi modeller var mı?


Kasa için bütçe nedir? Yani kendinden fanlı bir model alabilirsiniz, 4-5-5.5 bandında güzel modeller mevcut.

Üstadım, bu ürünü düşündüm ben. Stok fan uğultusu, rulman sesi en az olsun istiyorum. Uygun mu sizce? Alternatif ya da daha iyi modeller var mı?

Kasa için bütçe nedir? Yani kendinden fanlı bir model alabilirsiniz, 4-5-5.5 bandında güzel modeller mevcut.

Bu doğru mu üstadım?
  • 120mm (küçük) fan: bıçak yüzey alanı dar olduğu için, o 65 CFM havayı içeri alabilmek adına çok hızlı dönmek zorundadır (örneğin 1500 RPM). Bu yüksek devir, motorun zorlanmasına, vızıldamasına ve havayı çok sert kestiği için belirgin bir "rüzgar uğultusu" çıkarmasına neden olur?
  • 140mm / 160mm (büyük) fan: bıçak yüzey alanı çok geniş olduğu için, aynı 65 CFM havayı kasanın içine itmek adına sadece 800 RPM hızında dönmesi yeterlidir. Devir neredeyse yarı yarıya düştüğü için motor sesi tamamen kaybolur ve hava daha geniş bir yüzeyden "yavaşça" itildiği için rüzgar çarpma sesi minimumda kalır dedi yapay zeka.