Gentoo'ya geçilir mi?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan 29
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 41
  • Görüntüleme Görüntüleme 599
  • Etiketler Etiketler
    gentoo
Intel'de yaşarsın. RAM'ı kullanıyorsun ki gecikme fazla ve throughput az. Framebuffer compressionu kapatmak veya açmak çözüm olabilir bu durumlarda.
Evet yeni yasim hos gelmis

Deneyecegim hocam, bu gunun macerasi da bu olsun.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…