KS KS 2 29 Üstün Katılım 13 Aralık 2023 Mesajlar 4.223 Makaleler 23 Çözümler 35 Beğeniler 5.953 3 Aralık 2024 #41 Cruslan dedi: Intel'de yaşarsın. RAM'ı kullanıyorsun ki gecikme fazla ve throughput az. Framebuffer compressionu kapatmak veya açmak çözüm olabilir bu durumlarda. Genişletmek için tıkla... Evet yeni yasim hos gelmis Deneyecegim hocam, bu gunun macerasi da bu olsun.
Cruslan dedi: Intel'de yaşarsın. RAM'ı kullanıyorsun ki gecikme fazla ve throughput az. Framebuffer compressionu kapatmak veya açmak çözüm olabilir bu durumlarda. Genişletmek için tıkla... Evet yeni yasim hos gelmis Deneyecegim hocam, bu gunun macerasi da bu olsun.
Cruslan Bilgin Açılış Hamlesi Katılım 22 Aralık 2023 Mesajlar 4.755 Makaleler 3 Çözümler 90 Beğeniler 6.853 3 Aralık 2024 #42 29 dedi: Evet yeni yasim hos gelmis Deneyecegim hocam, bu gunun macerasi da bu olsun. Genişletmek için tıkla... Intel graphics - ArchWiki wiki.archlinux.org Burada FBC diye aratırsanız dediğimi bulursunuz.
29 dedi: Evet yeni yasim hos gelmis Deneyecegim hocam, bu gunun macerasi da bu olsun. Genişletmek için tıkla... Intel graphics - ArchWiki wiki.archlinux.org Burada FBC diye aratırsanız dediğimi bulursunuz.