Bugün Gigabyte'ın resmi sitesinden bir Firmware programı indirdim ve çalıştırdım. İşlem sonrası kasa fanlarının RGB ışıkları tamamen gitti ve anakarttaki DRAM arıza ışığı sabit kırmızı yanmaya başladı. Bilgisayarı kapatsam bile bu ışık yanmaya devam ediyor. Gigabyte Control Center'ı silip tekrar yükledim ama hiçbir işe yaramadı. Yardımcı olursanız sevinirim.