Furkanbeg

Üyecik
Katılım
22 Haziran 2026
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Merhaba, 2024'ün Nisan ayında İtopya'dan almış olduğum Gigabyte G24F-2 modelinde bir hafta önce alttan çizgiler çıkmaya başladı. YKS'ye gireceğim için gönderemedim. Bugün açtığımda görev çubuğunun kaybolduğunu gördüm ve monitörün üst kısmında da bir iki çizgi olduğunu fark ettim. İlk defa İtopya'nın servisine bir ürün vereceğim, garantisi sürüyor. İtopya'da süreç nasıl oluyor, birisi açıklayabilir mi?
 
İtopya servis ve senin aranda bir aracı gibi. Sen İtopya'ya göndersen de onlar da servise veriyor. Servisten değişim/iade raporu çıkar, İtopya da sana ürün teklifi ya da iade verir.

Monitör kronik sorunluydu sanırım, alan çoğu kişi aynı şeyi yaşıyor.
 
Çok az kişi yaşamış bu sorunu, bende de olmuştu aynısı Maalesef yenisini gönderdiler. Ben de aynı şekilde İtopya ile konuştum ve Kargoyla gönderdim, değişim yaptılar. Sorunlu monitör gelmiyor.