Furkanbeg

Üyecik
Katılım
22 Haziran 2026
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Merhaba, 2024'ün Nisan ayında İtopya'dan almış olduğum Gigabyte G24F-2 modelinde bir hafta önce alttan çizgiler çıkmaya başladı. YKS'ye gireceğim için gönderemedim. Bugün açtığımda görev çubuğunun kaybolduğunu gördüm ve monitörün üst kısmında da bir iki çizgi olduğunu fark ettim. İlk defa İtopya'nın servisine bir ürün vereceğim, garantisi sürüyor. İtopya'da süreç nasıl oluyor, birisi açıklayabilir mi?
 
İtopya servis ve senin aranda bir aracı gibi. Sen İtopya'ya göndersen de onlar da servise veriyor. Servisten değişim/iade raporu çıkar, İtopya da sana ürün teklifi ya da iade verir.

Monitör kronik sorunluydu sanırım, alan çoğu kişi aynı şeyi yaşıyor.
 
Çok az kişi yaşamış bu sorunu, bende de olmuştu aynısı Maalesef yenisini gönderdiler. Ben de aynı şekilde İtopya ile konuştum ve Kargoyla gönderdim, değişim yaptılar. Sorunlu monitör gelmiyor.
 
Benim de gamingggen den aldığım asus monitorumde çizgilenme olmuştu, asus üzerinmden RMA talebi oluşturup direkt gönderdim. satın aldığınız siteye yollayıp onların servise yollamaları sadece süreci uzatır. garanti belgenizle beraber yaşadığınız sorunu kağıda yazıp kutuya koyun monitoru her şeyiyle beraber. direkt gigabyte servisine yollayın daha az beklersiniz.

Benim de gamingggen den aldığım asus monitorumde çizgilenme olmuştu, asus üzerinmden RMA talebi oluşturup direkt gönderdim. satın aldığınız siteye yollayıp onların servise yollamaları sadece süreci uzatır. garanti belgenizle beraber yaşadığınız sorunu kağıda yazıp kutuya koyun monitoru her şeyiyle beraber. direkt gigabyte servisine yollayın daha az beklersiniz.
+90-212-288-52-96
[email protected]

İster arayarak ister mail üzerinden yaşadığınız sorunu belirtip RMA talebi oluşturtun. Size verilen bilgiler ile anlaşmalı kargo ile yollarsınız. Yerinizde olsam itopyaya gönderip onların göndermesini beklemem.
 
Gigabyte G24 monitörlerde panel arızası kronik gibi bir şey. Yenilenmiş hali sorunsuz diye biliyorum G25 ile başlayan modeller. Garantisi sürüyorsa gönderirsiniz yerine ürün önerirler muhtemelen. G25F2 ya da G25F2A falan önerirlerse diye söylüyorum, onlardan korkmanıza gerek yok.
 
Merhaba, 2024'ün Nisan ayında İtopya'dan almış olduğum Gigabyte G24F-2 modelinde bir hafta önce alttan çizgiler çıkmaya başladı. YKS'ye gireceğim için gönderemedim. Bugün açtığımda görev çubuğunun kaybolduğunu gördüm ve monitörün üst kısmında da bir iki çizgi olduğunu fark ettim. İlk defa İtopya'nın servisine bir ürün vereceğim, garantisi sürüyor. İtopya'da süreç nasıl oluyor, birisi açıklayabilir mi?

İtopya'ya gönderip kendini rezil etme, Gigabyte teknik servisi neresi ise kendin gönder ya da aynı şehirdeysen elden götür. Ben de bir kaç yıl önce sıfır aldığım Asus monitörde ışık sızması var diye götürmüştüm, bu bir sorun değil biz göndeririz ama geri gelir, Asus değişim ya da iade vermez bilgin olsun dediler. ACIBADEM mağazasında
Haftaya değişim iade kağıdı ile gelicem yazın bir kenara dedim. Elden kendim götürdüm Asus'a ve sorgusuz sualsiz değişim ve iade aldım. Gigabyte'da nasıl olur sonuç bilemem ama kendin götürmen ya da göndermen daha yararlı olacaktır.