Gördüğüm herkeste JBL kulaklığın olması

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Art The Clown
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 36
  • Görüntüleme Görüntüleme 1B

Art The Clown

Üstün
Katılım
15 Şubat 2024
Mesajlar
1.086
Çözümler
10
Beğeniler
540
Arkadaşlar, bir dışarı çıkıyorum herkeste JBL kulak üstü kulaklık var. Bedava falan dağıtıldı da bizim haberimiz mi yok? Siz ne düşünüyorsunuz?
 
Arkadaşlar, bir dışarı çıkıyorum herkeste JBL kulak üstü kulaklık var. Bedava falan dağıtıldı da bizim haberimiz mi yok? Siz ne düşünüyorsunuz?
Hem ucuz, hem de taşıması kolay olduğundan çoğu insan kullanıyor olabilir belki. Ben de görüyorum dışarıda JBL kulaklığı kullananları.
 
Milletin, nispeten kaliteli ve dayanıklı başka bildiği marka yok ki. Ben TaoTronics Sevdalıları'nın başı olarak, tek kalsam bile TaoTronics Soundsurge85'i boynumda taşımaya ve savunmaya devam edeceğim.
 
Arkadaşlar, bir dışarı çıkıyorum herkeste JBL kulak üstü kulaklık var. Bedava falan dağıtıldı da bizim haberimiz mi yok? Siz ne düşünüyorsunuz?

Fiyatıne göre daha iyileri var ama insanımız marka algısından dolayı JBL'in ses konusunda en iyisi olduğunu düşünmekte bu nedenle tercih ediliyor.
 
Bilindik bir marka olması başlıca sebebi.
 
Tasarımı hoş ve popülaritesi var. Kalite ve ergonomi açısından muadillerine göre kesinlikle çok geride olduğunu düşünüyorum.
 
Arkadaşlar, bir dışarı çıkıyorum herkeste JBL kulak üstü kulaklık var. Bedava falan dağıtıldı da bizim haberimiz mi yok? Siz ne düşünüyorsunuz?

Marka. Sadece JBL diye alacak çok kişi var.

Urbanears Plattan II kullanıyorum ve kullandığım (aynı zamanda kırdığım) 510BT'den çok daha iyi. Ayrıca hediye olarak 710BT gelecek. Elime geçince onun durumunu da yazarım.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…