Art The Clown
Üstün
- Katılım
- 15 Şubat 2024
- Mesajlar
- 1.086
- Çözümler
- 10
- Beğeniler
- 540
Arkadaşlar, bir dışarı çıkıyorum herkeste JBL kulak üstü kulaklık var. Bedava falan dağıtıldı da bizim haberimiz mi yok? Siz ne düşünüyorsunuz?
Hem ucuz, hem de taşıması kolay olduğundan çoğu insan kullanıyor olabilir belki. Ben de görüyorum dışarıda JBL kulaklığı kullananları.Arkadaşlar, bir dışarı çıkıyorum herkeste JBL kulak üstü kulaklık var. Bedava falan dağıtıldı da bizim haberimiz mi yok? Siz ne düşünüyorsunuz?
Arkadaşlar, bir dışarı çıkıyorum herkeste JBL kulak üstü kulaklık var. Bedava falan dağıtıldı da bizim haberimiz mi yok? Siz ne düşünüyorsunuz?
Arkadaşlar, bir dışarı çıkıyorum herkeste JBL kulak üstü kulaklık var. Bedava falan dağıtıldı da bizim haberimiz mi yok? Siz ne düşünüyorsunuz?