Tunayx
Uzman
- Katılım
- 29 Eylül 2024
- Mesajlar
- 78
- Beğeniler
- 23
Selam herkese.
Ben mezuna kaldım ve sayısalda derece yapmak istiyorum. Temelim iyi değil, zayıf epey. Benim hedefim en iyisi olması. Okul için hedef değil, en yüksek yapabileceğim sıralama. Hal böyleyken, nasıl, neye, ne yapmam gerekiyor? Nasıl çalışmam lazım? Bunların hiçbirini bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler.
Ben mezuna kaldım ve sayısalda derece yapmak istiyorum. Temelim iyi değil, zayıf epey. Benim hedefim en iyisi olması. Okul için hedef değil, en yüksek yapabileceğim sıralama. Hal böyleyken, nasıl, neye, ne yapmam gerekiyor? Nasıl çalışmam lazım? Bunların hiçbirini bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler.
Son düzenleyen: Moderatör: