Bütçe
15.000 TL

Kriyus

Yetkin
Katılım
20 Ocak 2024
Mesajlar
520
Makaleler
1
Çözümler
5
Beğeniler
229
Selam.

PS5 Pro'm vardı. Dün tam ön siparişe açılmasına az kala elektrik gidip gelmesi nedeniyle cihaz yandı. Şu an elimde bozuk şekilde duruyor. Tamirciye sorduğumda fiyatı çok yüksek tutacağını söyledi. Zaten garantisi de yok.

Bu yüzden Xbox almayı düşünüyorum. Series S. 15.000 TL bütçem var. PS5 alma planım suya düştüğü için Xbox'a yöneldim. Sizce alınır mı?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Selam.

PS5 Pro'm vardı. Dün tam ön siparişe açılmasına az kala elektrik gidip gelmesi nedeniyle cihaz yandı. Şu an elimde bozuk şekilde duruyor. Tamirciye sorduğumda fiyatı çok yüksek tutacağını söyledi. Zaten garantisi de yok.

Bu yüzden Xbox almayı düşünüyorum. Series S. 15.000 TL bütçem var. PS5 alma planım suya düştüğü için Xbox'a yöneldim. Sizce alınır mı?
Var gibi:

1782379062276.webp


 
Bence oyun bir çıksın Series S'te nasıl çalıştığını bir görün ona göre alın.
 
Performans sorun değil yeter ki oynayayım dersen tabi ki alınır. Fakat performansı iyi olsun olabildiğince akıcı oynayayım dersen, önce oyunun çıkmasını bekleyip Series S performansına göre karar vermelisin. Çok büyük talihsizlik olmuş PS5 açısından çok geçmiş olsun.
 
Geçmiş olsun. Series S'de nasıl çalışacağını görmek lazım. Standart PS5 ve SX'de bile 25-30 FPS arasında dalgalanan bir performans bekliyorum. Önceki GTA'larda performans açısından pek iyi değildi konsollarda.

Ben olsam 10-15 yılda bir gelen bir oyunu Series S'de murdar etmezdim (muhtemelen 720p çözünürlükte çalışacak) ama GTA 6'ya erişebilmek ve oynayabilmek adına en ekonomik çözümde Series S şuan için.
 
Geçmiş olsun. Series S'de nasıl çalışacağını görmek lazım. Standart PS5 ve SX'de bile 25-30 FPS arasında dalgalanan bir performans bekliyorum. Önceki GTA'larda performans açısından pek iyi değildi konsollarda.

Ben olsam 10-15 yılda bir gelen bir oyunu Series S'de murdar etmezdim (muhtemelen 720p çözünürlükte çalışacak) ama GTA 6'ya erişebilmek ve oynayabilmek adına en ekonomik çözümde Series S şuan için.
1 yıl geç oynasam PC'de aynı keyfi almam bence, zaten PC de 4060 var, kaldıracak mı emin bile değilim.