Bayro Üstün İlk 1.000! Katılım 15 Aralık 2023 Mesajlar 3.085 Makaleler 10 Çözümler 29 Beğeniler 4.100 Yer Aydın 19 Mart 2024 #11 Ses kalitesinde hala grafiğe bakmayıp marka olarak belirleyen kaldı mı?
dewberry Üstün Katılım 24 Aralık 2023 Mesajlar 2.869 Makaleler 2 Çözümler 30 Beğeniler 3.313 Yer LTAD 19 Mart 2024 #12 Bayro dedi: Ses kalitesinde hala grafiğe bakmayıp marka olarak belirleyen kaldı mı? Genişletmek için tıkla... JBL'in 510BT'sini kullanan çoğu kişi grafiğe bakmıyor 19 yıldır çalışan SHP2500 kullaklığım ve geçenlerde aldığım SHP1900 kulaklarım sleeper car gibi. Dışı seni içi beni yakar yani
Bayro dedi: Ses kalitesinde hala grafiğe bakmayıp marka olarak belirleyen kaldı mı? Genişletmek için tıkla... JBL'in 510BT'sini kullanan çoğu kişi grafiğe bakmıyor 19 yıldır çalışan SHP2500 kullaklığım ve geçenlerde aldığım SHP1900 kulaklarım sleeper car gibi. Dışı seni içi beni yakar yani
E Emile A239 Bilgin Açılış Hamlesi İlk 1.000! Katılım 21 Aralık 2023 Mesajlar 5.515 Makaleler 4 Çözümler 53 Beğeniler 15.288 19 Mart 2024 #13 Ben Bose QuietComfort 35 II kullanıyorum, o kadar milletin kullandığı JBL kulaklığı yerle bir eder.
dewberry Üstün Katılım 24 Aralık 2023 Mesajlar 2.869 Makaleler 2 Çözümler 30 Beğeniler 3.313 Yer LTAD 19 Mart 2024 #14 Emile A239 dedi: Ben Bose QuietComfort 35 II kullanıyorum, o kadar milletin kullandığı JBL kulaklığı yerle bir eder. Genişletmek için tıkla... Fiyat 16K. Bi zahmet
Emile A239 dedi: Ben Bose QuietComfort 35 II kullanıyorum, o kadar milletin kullandığı JBL kulaklığı yerle bir eder. Genişletmek için tıkla... Fiyat 16K. Bi zahmet
E Emile A239 Bilgin Açılış Hamlesi İlk 1.000! Katılım 21 Aralık 2023 Mesajlar 5.515 Makaleler 4 Çözümler 53 Beğeniler 15.288 19 Mart 2024 #15 dewberry dedi: Fiyat 16K. Bi zahmet Genişletmek için tıkla... Pahalı ama fiyatının hakkını veriyor. Çok manyak bir şey o.
dewberry dedi: Fiyat 16K. Bi zahmet Genişletmek için tıkla... Pahalı ama fiyatının hakkını veriyor. Çok manyak bir şey o.
KS KS Art The Clown Üstün Katılım 15 Şubat 2024 Mesajlar 1.086 Çözümler 10 Beğeniler 540 19 Mart 2024 #16 Valla Skullcandy kullanıyorum hatta incelemesini de yaptım 180TL'ye aldım sırf logosu için aldım tam F/P ürünü çıktı 1 yıldır sorunsuz bence insanlar marka takıntısını bırakmalı.
Valla Skullcandy kullanıyorum hatta incelemesini de yaptım 180TL'ye aldım sırf logosu için aldım tam F/P ürünü çıktı 1 yıldır sorunsuz bence insanlar marka takıntısını bırakmalı.
dewberry Üstün Katılım 24 Aralık 2023 Mesajlar 2.869 Makaleler 2 Çözümler 30 Beğeniler 3.313 Yer LTAD 19 Mart 2024 #17 Emile A239 dedi: Pahalı ama fiyatının hakkını veriyor. Çok manyak bir şey o. Genişletmek için tıkla... Urbanears Plattan II'de manyak. F/P'nin fiziksel hali
Emile A239 dedi: Pahalı ama fiyatının hakkını veriyor. Çok manyak bir şey o. Genişletmek için tıkla... Urbanears Plattan II'de manyak. F/P'nin fiziksel hali
KS KS Art The Clown Üstün Katılım 15 Şubat 2024 Mesajlar 1.086 Çözümler 10 Beğeniler 540 19 Mart 2024 #18 Emile A239 dedi: Bose QuietComfort 35 II Genişletmek için tıkla... Hocam seninkine baktım fiyatı baya yüksek ama o fiyata 20 saat kullanım süresi çok düşük geldi bana.
Emile A239 dedi: Bose QuietComfort 35 II Genişletmek için tıkla... Hocam seninkine baktım fiyatı baya yüksek ama o fiyata 20 saat kullanım süresi çok düşük geldi bana.
A Algos Üstün İlk 1.000! Katılım 21 Aralık 2023 Mesajlar 2.156 Makaleler 7 Çözümler 17 Beğeniler 6.991 19 Mart 2024 #19 Kulak içi kulaklığı var bende. Hem ses kalitesi hem basları yeterli gelmesi sebebi ile 3-4 yıldır kullanıyorum. Diğer kulaklıklar illa bir sebepten dolayı bozuluyor. Kaç tane değiştirdim saymadım vallahi.
Kulak içi kulaklığı var bende. Hem ses kalitesi hem basları yeterli gelmesi sebebi ile 3-4 yıldır kullanıyorum. Diğer kulaklıklar illa bir sebepten dolayı bozuluyor. Kaç tane değiştirdim saymadım vallahi.
5 519 Başarılı Katılım 21 Aralık 2023 Mesajlar 1.284 Makaleler 8 Çözümler 8 Beğeniler 3.934 19 Mart 2024 #20 Bayro dedi: Ses kalitesinde hala grafiğe bakmayıp marka olarak belirleyen kaldı mı? Genişletmek için tıkla... Kaldı. "Cibiel kinki sis kilitisi cik gizil bik iktif girilti ingillimisi di vir ihihihi"
Bayro dedi: Ses kalitesinde hala grafiğe bakmayıp marka olarak belirleyen kaldı mı? Genişletmek için tıkla... Kaldı. "Cibiel kinki sis kilitisi cik gizil bik iktif girilti ingillimisi di vir ihihihi"