Gördüğüm herkeste JBL kulaklığın olması

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Art The Clown
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 36
  • Görüntüleme Görüntüleme 1B
Ses kalitesinde hala grafiğe bakmayıp marka olarak belirleyen kaldı mı?
JBL'in 510BT'sini kullanan çoğu kişi grafiğe bakmıyor

19 yıldır çalışan SHP2500 kullaklığım ve geçenlerde aldığım SHP1900 kulaklarım sleeper car gibi. Dışı seni içi beni yakar yani
 
İfadeler: 144
Valla Skullcandy kullanıyorum hatta incelemesini de yaptım 180TL'ye aldım sırf logosu için aldım tam F/P ürünü çıktı 1 yıldır sorunsuz bence insanlar marka takıntısını bırakmalı.
 
Kulak içi kulaklığı var bende. Hem ses kalitesi hem basları yeterli gelmesi sebebi ile 3-4 yıldır kullanıyorum.

Diğer kulaklıklar illa bir sebepten dolayı bozuluyor. Kaç tane değiştirdim saymadım vallahi.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…