Ses kalitesinde hala grafiğe bakmayıp marka olarak belirleyen kaldı mı?
JBL'in 510BT'sini kullanan çoğu kişi grafiğe bakmıyor :cool:

19 yıldır çalışan SHP2500 kullaklığım ve geçenlerde aldığım SHP1900 kulaklarım sleeper car gibi. Dışı seni içi beni yakar yani :D
 
Valla Skullcandy kullanıyorum hatta incelemesini de yaptım 180TL'ye aldım sırf logosu için aldım tam F/P ürünü çıktı 1 yıldır sorunsuz bence insanlar marka takıntısını bırakmalı.
 
Kulak içi kulaklığı var bende. Hem ses kalitesi hem basları yeterli gelmesi sebebi ile 3-4 yıldır kullanıyorum.

Diğer kulaklıklar illa bir sebepten dolayı bozuluyor. Kaç tane değiştirdim saymadım vallahi.
 
Ses kalitesinde hala grafiğe bakmayıp marka olarak belirleyen kaldı mı?

Kaldı.

"Cibiel kinki sis kilitisi cik gizil bik iktif girilti ingillimisi di vir ihihihi"
1710874655236.webp