Ses kalitesinde hala grafiğe bakmayıp marka olarak belirleyen kaldı mı?
Detaylar
Kim cevapladı?dewberry
Üstün
JBL'in 510BT'sini kullanan çoğu kişi grafiğe bakmıyorSes kalitesinde hala grafiğe bakmayıp marka olarak belirleyen kaldı mı?
19 yıldır çalışan SHP2500 kullaklığım ve geçenlerde aldığım SHP1900 kulaklarım sleeper car gibi. Dışı seni içi beni yakar yani
- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 5.515
- Makaleler
- 4
- Çözümler
- 53
- Beğeniler
- 15.288
Ben Bose QuietComfort 35 II kullanıyorum, o kadar milletin kullandığı JBL kulaklığı yerle bir eder.
dewberry
Üstün
Fiyat 16K. Bi zahmetBen Bose QuietComfort 35 II kullanıyorum, o kadar milletin kullandığı JBL kulaklığı yerle bir eder.
- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 5.515
- Makaleler
- 4
- Çözümler
- 53
- Beğeniler
- 15.288
Pahalı ama fiyatının hakkını veriyor. Çok manyak bir şey o.
Art The Clown
Üstün
- Katılım
- 15 Şubat 2024
- Mesajlar
- 1.086
- Çözümler
- 10
- Beğeniler
- 540
Valla Skullcandy kullanıyorum hatta incelemesini de yaptım 180TL'ye aldım sırf logosu için aldım tam F/P ürünü çıktı 1 yıldır sorunsuz bence insanlar marka takıntısını bırakmalı.
dewberry
Üstün
Urbanears Plattan II'de manyak.Pahalı ama fiyatının hakkını veriyor. Çok manyak bir şey o.
F/P'nin fiziksel hali
Art The Clown
Üstün
- Katılım
- 15 Şubat 2024
- Mesajlar
- 1.086
- Çözümler
- 10
- Beğeniler
- 540
Hocam seninkine baktım fiyatı baya yüksek ama o fiyata 20 saat kullanım süresi çok düşük geldi bana.
- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 2.156
- Makaleler
- 7
- Çözümler
- 17
- Beğeniler
- 6.991
Kulak içi kulaklığı var bende. Hem ses kalitesi hem basları yeterli gelmesi sebebi ile 3-4 yıldır kullanıyorum.
Diğer kulaklıklar illa bir sebepten dolayı bozuluyor. Kaç tane değiştirdim saymadım vallahi.
Diğer kulaklıklar illa bir sebepten dolayı bozuluyor. Kaç tane değiştirdim saymadım vallahi.
Ses kalitesinde hala grafiğe bakmayıp marka olarak belirleyen kaldı mı?
Kaldı.
"Cibiel kinki sis kilitisi cik gizil bik iktif girilti ingillimisi di vir ihihihi"