TL üzerinden satılıyor. Artmaz muhtemelen.Alacaklar kaçırmasın, döviz kurundan dolayı 6.000'e vurur o zamana kadar.Yatırım tavsiyesi değildir. xD
Detaylar
Kim cevapladı?- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.222
- Çözümler
- 9
- Beğeniler
- 2.683
CoD, Fifa almaktan iyidir her yıl.
3999 TL bekliyorum.
creazy
Başarılı
- Katılım
- 13 Şubat 2025
- Mesajlar
- 1.233
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 988
Bir şey soracağım. Konsolumuz olmamasına rağmen oyunu satın alabiliyor muyuz? Bir de satın alsak bile, konsolumuz olsa dahi şu an oynayamıyoruz değil mi; Kasım ayını beklemek zorundayız?
Ayrıca bu fiyatlar sabit mi kalacak, yoksa zamanla zam gelir mi? Mesela oyun PC'ye çıkıp Steam'e geldiğinde fiyatı yine aynı mı olur, yoksa daha pahalı ya da daha ucuz olabilir mi? Bu konuda bilgisi olan varsa merak ediyorum.
Ayrıca bu fiyatlar sabit mi kalacak, yoksa zamanla zam gelir mi? Mesela oyun PC'ye çıkıp Steam'e geldiğinde fiyatı yine aynı mı olur, yoksa daha pahalı ya da daha ucuz olabilir mi? Bu konuda bilgisi olan varsa merak ediyorum.
- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 2.995
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 1.714
Haklısın. xd
Son düzenleyen: Moderatör:
Mordor Kumpircisi
Uzman
- Katılım
- 22 Haziran 2025
- Mesajlar
- 140
- Beğeniler
- 120
10-15 yılda bir geliyor her anlamda bu denli büyük bir oyun. Gülü seven dikenine katlanır alınacak bu oyun.
Ultimate için böbreği satacağım gibi.
Aslında evet ama almışken tam alayım diyorum. Bi kere vereyim bitsin.Konsolla hiçbir alakam yok, fakat yine de 4.000 TL veresim gelmiyor değil.
Açık dünya ve ana hikaye için 4.000 TL yeterli gibi.
Aldim bakalim.
Hic dusunmeden butcen yetiyorsa al benceAslında evet ama almışken tam alayım diyorum. Bi kere vereyim bitsin.
Yeni konular
-
MSI 274UPF monitörde alt kısımda çizgiler çıkma sorunu
- Mert kaan almuhan
- Mesaj: 1
-
Birden fazla CSFloat hesabına tek bir Stripe hesabı bağlanabilir mi?
- Koneko Toujou
- Mesaj: 0
-
-
-
-
-
-
Elektronik Game Garaj X7T-5070 C7 | i7-14650HX & RTX 5070 - 68.999 TL
- Fırsat Ekibi
- Mesaj: 1