Bir şey soracağım. Konsolumuz olmamasına rağmen oyunu satın alabiliyor muyuz? Bir de satın alsak bile, konsolumuz olsa dahi şu an oynayamıyoruz değil mi; Kasım ayını beklemek zorundayız?

Ayrıca bu fiyatlar sabit mi kalacak, yoksa zamanla zam gelir mi? Mesela oyun PC'ye çıkıp Steam'e geldiğinde fiyatı yine aynı mı olur, yoksa daha pahalı ya da daha ucuz olabilir mi? Bu konuda bilgisi olan varsa merak ediyorum.
 
Fiyat beklendiği gibi olmuş. GTA gibi bir oyuna göre iyi bence fakat sırf GTA için konsollara paramı çarçur etmeyeceğim şahsen. Artık oynamak için 1-2 senemiz daha var gibi. :)