Yanlış bilgi, "kullanım lisansı" için, günümüzün oyun piyasasında hiçbir oyuna sahip olamayız.

Bu arada Sony, istisnaları da ortadan kaldırmak için 30 günden fazla çevrimdışı kalamazsın, oyunu oynayabilmek için en az 30 günde bir lisans doğrulaması için internet erişim zorunluluğu getirdi, kullanıcılar her zaman kontrol altında ve denetimde olsun diye, bu da not olsun.
 
Son düzenleme:
Öncelikle 90 dolar değil 80 dolar. Yıllardır 60 dolarda seyreden AAA oyun piyasası birkaç sene önce 70 dolara çıktı. Gayet normal bir şey. 80 dolara çıkmasını bende savunmuyorum. Ama bir oyunun fiyatına "4 bin TL oyun mu olur? " şikayetini yapıyorsanız ülkemizin ekonomisinden şikayet etmeniz gerek. Ekonomimiz iyi olsa, dolar 3 TL olsa GTA6'yı 240 liraya alabilecektik. Alım gücümüz de düzgün olacağı için şikayet etmeyecektik. Bunu anlamak zor olmasa gerek. Şirket fanboyluğu yapmıyoruz.
Yok ben zaten bi oyunun 80 dolar olmasının da pahalı olduğunu düşünüyorum. Ülkeden bağımsız durum. Bir oyuna 20 dolardan fazla para verilmemeli. Şakam yok bu arada. Küçük pencereden düşünmeyeceksin, bu eğlence sektörü kan emme üzerüne temel atmış zenginin malına mal kattığı fakirin ağzının koktuğu bir dünya düzeninden beslenen berbat kokuşmuş bir vaziyette. 30 dolardan satsalar bile GTA 5'in online geliri kadar online'ından senede kazansalar o oyunun maliyetinin 3 katı çıkar birkaç senede. Olay sadece tüm firmaların yukardan vermeyi normalleştirip insanların cebini emmesinde.

Yanlış bilgi, "kullanım lisansı" için, günümüzün oyun piyasasında hiçbir oyuna sahip olamayız.
Ben satın aldığına dair bir ibarede bulunmadım, sensin yanlış anlayan.
Kopyayı kullanıyorsun, kopyayı kullanma ücretin. Yine bir şey değişmeyecek.
 
Ben satın aldığına dair bir ibarede bulunmadım, sensin yanlış anlayan.
Kopyayı kullanıyorsun, kopyayı kullanma ücretin. Yine bir şey değişmeyecek.
Ben size karşı bir yazı yazmadım, sizin cevabınız üzerinden mevcut durumla ilgili bilgi verdim, üstünüze alındıysanız özür dilerim.
 
Ben size karşı bir yazı yazmadım, sizin cevabınız üzerinden mevcut durumla ilgili bilgi verdim, üstünüze alındıysanız özür dilerim.
Estağfirüllah ben özür dilerim yanlış anladığım için. Yine değinmek istediğiniz noktada ayrı iğrenç bir yer zaten. İndirme yaptığın bulut sistem kapansa işin bitti. Berbat malesef.
 
Kaç ay var şimdi bu oyunun çıkmasına? Konsol almam lazım, sonra oyunu almam lazım falan, zor iş ya.
Kasım 19. 146 gün var.

20260625_012055.webp

Aldık bakalım. Hayırlı olsun.