NqrkOz
Yetkin
- Katılım
- 2 Ocak 2024
- Mesajlar
- 878
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 788
Yanlış bilgi, "kullanım lisansı" için, günümüzün oyun piyasasında hiçbir oyuna sahip olamayız.
Bu arada Sony, istisnaları da ortadan kaldırmak için 30 günden fazla çevrimdışı kalamazsın, oyunu oynayabilmek için en az 30 günde bir lisans doğrulaması için internet erişim zorunluluğu getirdi, kullanıcılar her zaman kontrol altında ve denetimde olsun diye, bu da not olsun.
Son düzenleme: