GTA 6 ön siparişe açıldı!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Milas
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 49
  • Görüntüleme Görüntüleme 987
  • Etiketler Etiketler
    gta gta 6
Bir şey soracağım. Konsolumuz olmamasına rağmen oyunu satın alabiliyor muyuz? Bir de satın alsak bile, konsolumuz olsa dahi şu an oynayamıyoruz değil mi; Kasım ayını beklemek zorundayız?

Ayrıca bu fiyatlar sabit mi kalacak, yoksa zamanla zam gelir mi? Mesela oyun PC'ye çıkıp Steam'e geldiğinde fiyatı yine aynı mı olur, yoksa daha pahalı ya da daha ucuz olabilir mi? Bu konuda bilgisi olan varsa merak ediyorum.
 
Fiyat beklendiği gibi olmuş. GTA gibi bir oyuna göre iyi bence fakat sırf GTA için konsollara paramı çarçur etmeyeceğim şahsen. Artık oynamak için 1-2 senemiz daha var gibi.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…