Öncelikle 90 dolar değil 80 dolar. Yıllardır 60 dolarda seyreden AAA oyun piyasası birkaç sene önce 70 dolara çıktı. Gayet normal bir şey. 80 dolara çıkmasını bende savunmuyorum. Ama bir oyunun fiyatına "4 bin TL oyun mu olur? " şikayetini yapıyorsanız ülkemizin ekonomisinden şikayet etmeniz gerek. Ekonomimiz iyi olsa, dolar 3 TL olsa GTA6'yı 240 liraya alabilecektik. Alım gücümüz de düzgün olacağı için şikayet etmeyecektik. Bunu anlamak zor olmasa gerek. Şirket fanboyluğu yapmıyoruz.