Hic dusunmeden butcen yetiyorsa al bence :)
Yetiyor ama şu şekilde hissediyorum.
obruk-2362086.webp

 
Konu dışı oyun Rusya'da daha çıkış yapmadan yasaklanmış, oyun PC'ye çıkar çıkmaz crack hazır olur, koca bir millet oyunun PC'ye çıkmasını bekleyecek mevzuyu kes aga.
 
Eşeğin yani. Singleplayer'ı eder mi acaba bu kadar para, bence etmez. Game Pass'e falan getirin abi de oynayalım. Konsolu 1 sene önce 8K'ye aldım, 4K'ye oyun mu olur, yuh.
Bu konunun muhattabının oyun şirketi değil ekonomiyi yönetenler olduğunu anlamanız gerek.
 
Standart sürümünü hemen aldım, resmen uygun fiyata çıkmış. Ultimate baktım ama standart arasında pek fark yok gibi aynı şeyleri Standart sürümde veriyor. Standart aldık.

Çok şükür bu günleride gördük. :temenni::temenni: