Bu konunun muhattabının oyun şirketi değil ekonomiyi yönetenler olduğunu anlamanız gerek.
Ya he aynen :p

90 dolar sanki çok affordable dışarda. Bir video oyunu kopyası için 10 saat kölelik yapmak sizin aklınıza yatıyorsa bu lafınızın arkasında durun. Oyun sektörü popülerleşti, oyun sektörü popülerleştiğinde oyunların maliyeti arttı. Sektör büyüdü. Ama satışlar da epey arttı. Oyun oynayan insan sayısı hayli fazla.

Yani, 40 dolarlardan 90 dolarlara geldik. Bunun kapitalist pislik şirketlerin yararına olması dışında hiç ama hiç açıklanabilir bir durumu yok. Şirketsverilği acilen bırakmanız dileğiyle yani.

Epic Games tahmini ne zaman ücretsiz dağıtır?
Hentai virüsü pandemisinde verse oh.
 
Ya he aynen :p

90 dolar sanki çok affordable dışarıda. Bir video oyunu kopyası için 10 saat kölelik yapmak sizin aklınıza yatıyorsa bu lafınızın arkasında durun. Oyun sektörü popülerleşti, oyun sektörü popülerleştiğinde oyunların maliyeti arttı. Sektör büyüdü. Ama satışlar da epey arttı. Oyun oynayan insan sayısı hayli fazla.

Yani, 40 dolarlardan 90 dolarlara geldik. Bunun kapitalist pislik şirketlerin yararına olması dışında hiç ama hiç açıklanabilir bir durumu yok. Şirketsverilği acilen bırakmanız dileğiyle yani.

Hentai virüsü pande misinde verse oh.

Bu CD bile değil.😀
 
Screenshot_20260625_004130_One UI Home.webp

PS App'in yeni logosu. :D
 
Ya he aynen :p

90 dolar sanki çok affordable dışarda. Bir video oyunu kopyası için 10 saat kölelik yapmak sizin aklınıza yatıyorsa bu lafınızın arkasında durun. Oyun sektörü popülerleşti, oyun sektörü popülerleştiğinde oyunların maliyeti arttı. Sektör büyüdü. Ama satışlar da epey arttı. Oyun oynayan insan sayısı hayli fazla.

Yani, 40 dolarlardan 90 dolarlara geldik. Bunun kapitalist pislik şirketlerin yararına olması dışında hiç ama hiç açıklanabilir bir durumu yok. Şirketsverilği acilen bırakmanız dileğiyle yani.
Öncelikle 90 dolar değil 80 dolar. Yıllardır 60 dolarda seyreden AAA oyun piyasası birkaç sene önce 70 dolara çıktı. Gayet normal bir şey. 80 dolara çıkmasını bende savunmuyorum. Ama bir oyunun fiyatına "4 bin TL oyun mu olur? " şikayetini yapıyorsanız ülkemizin ekonomisinden şikayet etmeniz gerek. Ekonomimiz iyi olsa, dolar 3 TL olsa GTA6'yı 240 liraya alabilecektik. Alım gücümüz de düzgün olacağı için şikayet etmeyecektik. Bunu anlamak zor olmasa gerek. Şirket fanboyluğu yapmıyoruz.