Ne diyorsun ya
. Rockstar size harçlığınızı mı veriyor birader, nasıl bir halisünasyon görme biçimi bu. Aral piyasadan silineli 10 sene oluyor.
O zamandan beridir Türk'lerin RDR 2'ye olan iligisi ortada. Steam satış sayılarına baksınlar, Playstation kültürümüz de çok. Türk'lerin GTA 6'yı satın alacağı, ve bu alımla Türkçe çeviri maliyetini 500 kere çıkaracağı bir bir daha iki.
Sadece senin pazarından para kazanabiliyor olsalar bile buna değer görmüyorlar. Senij diline saygıları olsa koyarlardı şimdiye 50 kere.
@Unlishimaide, Oyun oynamak 6-7 sene öncesine kadar ucuz bir şeydi zaten.
Online oynamak için subscription, 80 dolar etkieti. Daha çok sokarlar ha, alt tabaka çok malesef yapacak bir şey yok.